پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 1144852
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱
ورزشگاه

حوزه/مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: دولت سیزدهم توجه و اهتمام ویژه ای به تکمیل طرح های ورزشی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، وحید والیزاده مرادی،مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در جمع خبرنگاران در تالار افلاک خرم آباد با قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه بیان داشت:خبرنگاران نقش مهمی در آگاهی و اطلاع رسانی در جامعه دارند و باید با تلاش و سعه صدر در راستای اعتلای روزافزون نظام گام بردارند.

وی با بیان اینکه فعالیت رسانه در عصر کنونی تنها اطلاع رسانی نیست ،افزود: در عصر کنونی رسانه تبدیل به یک زیست بوم در زندگی جوامع شده و افراد وقت زیادی از زندگی خود را در شبکه‌های رسانه‌ای سپری می‌کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان با بیان اینکه اثرگذاری ورزش شامل موضوعات دیگری همچون مسائل سیاسی و اجتماعی نیز شده است،اظهار داشت: برخی کشورها حتی از ورزش برای تغییر و بازسازی چهره سیاسی خود بهره می برند.

والیزاده مرادی گفت: باید با تعامل با رسانه ها پتانسیل‌های ورزشی استان که تاکنون مغفول مانده را شناسایی و مورد توجه قرار دهیم.

وی در پایان یکی از اولویت‌های اصلی اداره کل ورزش و جوانان لرستان را تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی دانست و افزود: دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به این موضوع دارد و تلاش داریم مکان‌های ورزشی که مورد توجه نبوده، بازسازی شود تا ورزشکاران بتوانند از این اماکن ورزشی بهره گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha