یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
زاهددوست

حوزه/ امام جمعه خورموج بیان داشت: در شهرستان دشتی هم افزایی و اتحاد خوبی بین مسؤولان وجود دارد و همه مدیران تلاش دارند دغدغه‌های مردم را رفع کنند و در این راستا پروژه‌های خوبی نیز در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: مجلس خبرگان رهبری جایگاه افراد بزرگ است و امیدواریم این حضور منشأ خیرات و برکات برای استان باشد.

وی بیان داشت: در شهرستان دشتی هم افزایی و اتحاد خوبی بین مسؤولان وجود دارد و همه مدیران تلاش دارند دغدغه‌های مردم را رفع کنند و در این راستا پروژه‌های خوبی نیز در دست اجرا است.

امام جمعه خورموج بیان داشت: انتخابات حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان پرشور و با سلامت برگزار شد و مردم دشتی در این انتخابات مشارکت ۷۳ درصدی داشتند که نشان از بصیرت و ولایتمداری مردم است.

حجت الاسلام زاهددوست با تبریک انتخاب حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری به عنوان منتخب مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور جنابعالی در مجلس خبرگان رهبری افتخاری برای استان است و امیدواریم با پیگیری‌های جنابعالی گره‌های کور باز شود تا شاهد رشد و پیشرفت استان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha