دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عادلی

حوزه/ قاری ممتاز کشورمان همزمان با دهمین شب از سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مهدی عادلی، قاری ممتاز کشورمان همزمان با دهمین شب از سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد. این قاری برجسته ساعتی پس از افطار در سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم حضور یافت و از نزدیک بخش‌های مختلف را بازدید و با مسئولین بخش‌های مختلف قرآنی گفتگو کرد.

مهدی عادلی اظهار داشت: اولین روز است که در نمایشگاه حضور پیدا کردم و در کرسی اذان‌گاهی تلاوت قرآن کریم حاضر شدم. به نظر می رسد امسال با توجه به اینکه بخش عمده ماه مبارک رمضان در ایام عید قرار گرفته و این نمایشگاه مصادف با این ایام شده است، خیلی آن طوری که من انتظار داشتم مورد استقبال قرار نگرفته است و بسیاری از مردم در مسافرت هستند.

وی افزود: امیدوارم در روزهای باقی مانده استقبال بیشتری از نمایشگاه قرآن صورت بگیرد و جمعیتی که ما انتظار داریم در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

عادلی گفت: اگر تدابیر بهتری صورت بگیرد و هماهنگی ها بین سازمان های مختلفی که با نمایشگاه مرتبط هستند انجام بگیرد و یک هم افزایی صورت بگیرد، طبعاً این نمایشگاه پتانسیل و ظرفیت های بیشتری دارد که مردم از آن بهره‌مند خواهند شد.

گفتنی است، سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha