دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1146773
۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰
حضور کلر ژوبرت در غرفه‌ی نمایشگاهی ماهنامه‌ی شبنم

حوزه/ کلرژوبرت، یکی از نویسنده‌های محبوب کودک و از اعضای تحریریه ماهنامه شبنم در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور ‍پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، ماهنامه‌ی ادبی، هنری و قرآنی شبنم که از سال ۱۳۹۸ توسط یک تیم حرفه‌ای شامل نویسندگان حرفه‌ای ادبیات کودک، روانشناسان رشد و متخصصان حوزه‌ی معارف دینی با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به فعالیت کرده است، در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با درونمایه‌ی دوستی با محیط زیست و پیام (من زمین را دوست دارم) حضور دارد.

کلرژوبرت، یکی از نویسنده‌های محبوب کودک که تاکنون بیش از ۱۲۰ اثر تالیفی برای مخاطب کودک با درونمایه آموزش مفاهیم اخلاقی و دینی با زبانی ساده و جذاب دارد، یکی از اعضای تحریریه‌ی ماهنامه‌ی شبنم است. یکی از قصه‌های محبوب کلر ژوبرت در ماهنامه شبنم، قصه‌های «پوپوف» است. پوپوف، یک شخصیت فانتزی است. او به جنگل آمده است تا در کنار سلما و حیوانات جنگل، کار خوب بیاموزد و در ازای عمل خوب، بال در بیاورد. نویسنده و تصویرگر قصه‌های پوپوف در ماهنامه شبنم که به‌صورت مجموعه داستان است، با الهام از آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت(ع) کلر ژوبرت است.

«پوپوف» در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از درون قصه‌ها به دنیای واقعی آمده است تا با مخاطبان کودک معاشرت کند. کودکان می‌توانند در غرفه‌ی نمایشگاهی شبنم با عروسک تنپوش «پوپوف» عکس بگیرند و معاشرت کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha