دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تدبر

حوزه/ مؤسسه فرهنگی "تدبر در قرآن و سیره" اقدام به عرضه ۸۰ کتاب قرآنی در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نموده است.

حجت الاسلام ابراهیم رضازاده، مسئول غرفه مؤسسه فرهنگی "تدبر در قرآن و سیره" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، با اشاره به این که دفتر مرکزی این مؤسسه در مشهد واقع است و در تهران نیز نمایندگی دارد، اظهار داشت: امسال ما به توفیق الهی حدود ۸۰ عنوان کتاب در نمایشگاه قرآن عرضه کرده ایم اما باید بگویم که تاکنون بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب از سوی این مؤسسه تولید و منتشر شده است.

وی افزود: در این دوره از نمایشگاه، ۵ عنوان کتاب کودک با محوریت قرآن و سیره اهل بیت(ع) ارایه کرده ایم ضمن آن که آثاری نیز به همت مؤسسه برای سن نوجوان چاپ شده است.

مسئول غرفه مؤسسه فرهنگی "تدبر در قرآن و سیره" همچنین گفت: از سوی دیگر با توجه به این که ما در ۹ کشور فعالیت داریم، لذا آثار تولیدشده را به زبان عربی نیز به چاپ رسانده ایم و بخشی از آن ها را در همین نمایشگاه در معرض دید عموم مردم قرار داده ایم.

وی افزود: همچنین با توجه به هماهنگی ها و رایزنی های صورت گرفته به زودی یک سری کتاب از کتاب های مؤسسه نیز به زبان اردو منتشر می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha