دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی

حوزه/ بخش حوزوی نمایشگاه از موفق ترین، چشم نوازترین و پرمحصول ترین بخش ها در این دوره از نمایشگاه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی مدیر موسسه آفاق با حضور در غرفه مرکز رسانه و فضای مجازی در بخش حوزوی نمایشگاه سی و یکم قرآن کریم در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: به دلیل غنای بسیار بالای غرفه های بخش حوزوی نمایشگاه و جدید بودن آنها لازم است که از مسئولین برگزاری این بخش تقدیر و تشکر شود.

وی اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی قرآن در آغازین دوره های خود محدودیت مکانی، محتوایی و محصولی داشت و فعالیت های قرانی آنگونه که باید و شایسته بود به علاقه مندان ارائه نمی شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی ابراز داشت: نمایشگاه، محل نمایش ایده ها و دستاوردهاست، می طلبد تا موسسات و مراکز تبلیغی و قرآنی نقش پررنگی را در ارائه این محتواها داشته باشند، لذا از دوره ۱۴ یا ۱۵ نمایشگاه شاهد رشد کمی و کیفی خوبی در حوزه نمایشگاه قرآن بودیم.

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی با بیان این که نمایشگاه قران از دوره ۱۴ و ۱۵ به بعد به وجهه بین المللی آراسته شد، خاطرنشان کرد: ما در دولت های یازدهم و دوازدهم که فعالیت های قرآنی با افت مواجه بوده، برپایی نمایشگاه های قرآنی نیز دستخوش دوران رخوت شد که در دوران کرونا به اوج خود رسید.

مدیر موسسه آفاق با اشاره به این که با روی کار آمدن دولت سیزدهمین به دوران اوج و شکوه برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نزدیک می شویم، خاطرنشان کرد: جدیت و اراده وزارت ارشاد و معاونت قرآن و عترت آن تداعی گر حرکت رو به رشد پیش روست؛ مهمترین کاری که برای سال های آینده داریم توسعه جشنواره های قرآنی در سطح کشور است.

وی تعطیلی جشنواره های قرآنی را به معنای کم محصول شدن نمایشگاه ها تفسیر نمود و اذعان داشت: حوزه های علمیه در این دوره از نمایشگاه به خوبی و پرقدرت ظاهر شده است؛ به گونه ای که می توان گفت بخش حوزوی نمایشگاه از موفق ترین، چشم نوازترین و پرمحصول ترین بخش ها در این دوره از نمایشگاه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha