جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
د

حوزه/ رئیس کمیته امداد قشم گفت: در سال گذشته، حامیان نیکوکار مبلغ ۱۱ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین در طرح اکرام ایتام کمیته امداد هرمزگان واریز کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد؛ رضا تارک، رئیس کمیته امداد شهرستان قشم در این خصوص اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲، حامیان نیکوکار مبلغ ۱۱ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین در طرح اکرام ایتام کمیته امداد هرمزگان واریز کردند و با این مشارکت حامیان طرح ایتام و محسنین ۳۹ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش یافت.

تارک با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و ۴۲۲ حامی ایرانی و خارجی از کشور هستند، افزود: این تعداد حامی نیکوکار از ۵۷۶ یتیم و ۵۷۵ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد را در قشم بر عهده‌ دارند.

این مقام مسئول گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین با هدف حمایت از فرزندان یتیم و محسنین و تامین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمانی ، لوازم ضروری و مسکن است.

رئیس کمیته امداد شهرستان قشم بیان کرد: مردم نوع دوست می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کمیته امداد قشم و یا ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha