چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
گفت و گو با معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه

حوزه/ حجت الاسلام غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه همزمان با چهاردهمین روز از سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه همزمان با چهاردهمین روز از سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

حجت الاسلام عادل خاطرنشان ساخت: توفیق داشتیم که در روز پایانی نمایشگاه قرآن کریم در جمع برگزارکنندگان نمایشگاه حضور پیدا کنیم. الحمدالله فضای خیلی خوبی در نمایشگاه ایجاد شده و فعالیت‌های خیلی خوبی ارائه شده است. احساس می کنم امسال نسبت به سال های گذشته کارهای نو خیلی مخصوصا در بحث فضای مجازی و برنامه های نرم افزاری ارائه شده است.

وی افزود: شاهد این هستم که جمعیت زیادی در ابتدای کار نمایشگاه امروز وارد سالن شده و عمدتا هم به صورت خانوادگی حضور پیدا کردند. با توجه به اینکه نمایشگاه قرآن مقارن با عید نوروز بوده به خوبی توانسته خانواده ها را جذب کند و ان‌شاأالله این حضور تاثیر بیشتری را در ورود قرآن به خانواده داشته باشد.

حجت الاسلام عادل در پایان اظهار کرد: هر چقدر به موضوع خانواده پرداخته شود خیلی می تواند در پیشبرد اهداف دست اندرکاران برای قرآنی شدن جامعه مفید واقع شود.

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «می‌خوانمت» از یکم تا چهاردهم فروردین‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha