پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
آیت الله رشاد

حوزه/ استاد رشاد در پی حمله‌ی تروریستی رژیم سفاک صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سردار سرلشگر محمدرضا زاهدی و سردار محمدهادی حاجی رحیمی، تصریح کرد: مسئول واقعی این جنایت وحشیانه آمریکای جبار و غدار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، استاد علی اکبر رشاد رئیس شورای مدیریت حوزه علمیه استان تهران و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بر «وجوب عقلی و شرعی توسعه‌ی میدانی جبهه‌ی مقاومت و امتداد عمق راهبردی و تقویت اقتدار نظامی کشور و دست‌یابی جمهوری اسلامی به سلاحهای پیشرفته و بازدارنده» تاکید کرده .

متن پیام به شرح زیر است:

وَ لاتَحسبنّ الّذین قُتِلوا فی سبیلِ الله امواتاً بل احیاءٌ عندَ ربّهِم یُرزَقون (آل‌عِمران: ۱۶۹).
«گریزد از صف ما هر که مرد هیجا نیست / کسی که کشته نشد از قبیله ما نیست»

سردار سرلشگر پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی و همرزمان آنان طی حمله‌ی تروریستی رژیم جعلی و جلاد صهیونیستی در سالروز شهادت امیرالمؤمنین (ع) به مولای شهیدشان پیوستند. «طُوبَی لَهُمْ وَحُسْنُ مَآبٍ».

رژیم متزلزل و مشرف به مرگ اسرائیل بدون هدایت و حمایت دولت ضدبشری آمریکا هرگز جرئت و جربزه‌ی ارتکاب چنین جنایاتی را ندارد؛ مسئول واقعی این جنایت وحشیانه آمریکای جبار و غدار است و با ادعای دروغین عدم اطلاع از این عملیات تروریستی، نمی‌تواند خود را از عواقب این جنایت نجات دهد و باید توان آن را بپردازد. و رژیم جعلی نیز منتظر تنبیه و انتقام از سوی دلیرمردان جبهه‌ی مقاومت باشد. «وسیعلم الّذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون»

اما در این میان آنچه مایه‌ی تاسّف و تعجّب مضاعف است مسخ شدن انسان عصر ما و رفتار دوگانه و بی تفاوتی دولت‌های مدعی حقوق بشر و غیرت‌باختگی برخی رژیمهای عرب و مسلمان است که طی چندین ماه است بدون اقدام مؤثر، تماشاچی صحنه‌های جنایات ضد انسانی آمریکای جبار و اسرائیل وحشی هستند. این حقیقت تلخ ضرورت عقلی و شرعی توسعه‌ی میدانی جبهه‌ی مقاومت و امتداد عمق راهبردی و تقویت اقتدار نظامی کشور و دست‌یابی جمهوری اسلامی به سلاحهای پیشرفته و بازدارنده را مبرز و مبرهن می‌دارد.

اینجانب از سوی خود و ارکان حوزه‌های علمیه‌ی استان تهران، این سوگ دردناک را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و نیابت عامه‌ی او، زعیم حکیم امت حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (دام ظله)، ملت انقلابی، سپاه قهرمان و خانواده‌ی ارجمند شهیدان این فاجعه، تهنیت و تسلیت عرض کرده، برای آنان مغفرت و سکونت در جوار شهدای عاشورا مسالت می‌کنم. اللهمّ ارزقنا توفیق الشّهاده فی سبیلک بین یدی ولیّک.

علی‌اکبر رشاد
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ – ۲۲ رمضان ۱۴۴۵

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha