سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت تصریح کرد: تحولات اخیر نشان می دهد ان شاءالله غده چرکین اسرائیل به‌زودی از صفحه جغرافیای تاریخ اسلام محو خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام و المسلمین رسول فلاحتی طی سخنانی در دیدار فرماندهی و جمعی از کارکنان انتظامی استان گیلان ضمن تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین (ع) با اشاره به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت سردار زاهدی و تعدادی از همرزمانش در این حادثه ابراز داشت : رژیم غاصب صهیونیستی همیشه وقتی به بن‌بست می‌رسد، دست به فرافکنی می‌زند تا شکست‌ها و قرار گرفتن در وضعیت بن‌بست را جبران کند اما ان‌شاءالله این غده چرکین به‌زودی از صفحه جغرافیای تاریخ اسلام محو خواهد شد.

وی همچنین ضمن تقدیر از خدمات نیروی انتظامی در عرصه‌های نظم و امنیت گفت: سال ۱۴۰۲ با فراز و نشیب‌های مختلف سپری شد و اتفاقات غزه هم یکی از اتفاقات بود که قلوب مسلمانان را جریحه‌دار کرد اما اتفاق تلخ دیگر، عدم قطع روابط سیاسی بعضی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی بود که هنوز صادرات و روابط سیاسی خود را با این رژیم جنایتکار قطع نکرده‌اند و یا کاهش ندادند و تأسف بارتر اینکه بعضی از این کشورها حتی پایگاه‌هایشان را در اختیار این رژیم قرار دادند.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» بیان داشت: حضور فعال مدافعان امنیت و پلیس در همه عرصه‌ها از جمله امنیت اخلاقی، اجتماعی و تأمین امنیت مرزهای زمینی و دریایی نشان‌دهنده ظرفیت‌های بالای این مجموعه است و با استفاده از ظرفیت‌های خود می‌توانند در حوزه جهش تولید نیز نقش‌آفرین باشند.

امام جمعه رشت همچنین ضمن درخواست از فرماندهان انتظامی استان برای تقویت همکاری‌ها با سایر قوای مسلح گفت: وحدت بین شما فرماندهان ارشد قطعاً بسیاری از نقشه‌های دشمن را نقش برآب خواهد کرد.

وی در خاتمه گفت: حضور فیزیکی رؤسای پاسگاه‌ها در مناطق روستایی باید افزایش یابد و این امر را به فرماندهان خود در شهرستان‌ها ابلاغ کنید از طرفی یکی از عوامل تصادفات در روستاها نیز موتورسیکلت‌ها هستند بنابراین در پیچ و خم‌های روستایی نیز باید تمهیدات لازم به‌کار گرفته شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha