دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آئین تجلیل از حافظان قرآن کریم

حوزه/ حجت الاسلام صنعت پور گفت: خوشبخت، خانواده ای است که به تربیت دینی توجه دارد و برای آخرت خود و خانواده‌اش برنامه و دغدغه دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام صنعت پور رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا در آئین تجلیل از حافظان قرآن کریم و فعالان فرهنگی در مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم علیه السلام منجیل اظهار داشت: از منظر قرآن کریم، خانواده خاسر و خسارت دیده،خانواده ای است که سرمایه عمرش را هدر داده و برای آخرت خود توشه ای نگرفته است.

وی افزود: اولیای الهی، فرزندان و خانواده ای را از خداوند متعال می خواهند که مایه چشم روشنی آنان باشند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا با بیان این که تربیت، فراتر از گفتار، از رفتار والدین و خانواده سرچشمه می گیرد که باید با عمل به این مهم پرداخت، ادامه داد: در خدمت قرآن کریم بودن، حفظ قرآن و قرار دادن بخشی از وقت خود برای خدمت در برنامه های فرهنگی، توفیقی الهی است.

شایان ذکر است، در این برنامه که با حضور فرمانده مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم علیه السلام منجیل و فرماندهی آمادگاه شمال و رؤسای عقیدتی سیاسی ها و حفاظت اطلاعات دو مجموعه‌ برگزار شد، از حافظان قرآن کریم که ارتقای محفوظات داشته اند و تعدادی از افرادی که در اجرای برنامه‌های ماه مبارک همکاری و مشارکت داشته اند، تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha