دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1148841
۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
مدرسه عشق

حوزه/ اختتامیه هفتمین جشنواره ملی مردمی «مدرسه عشق» ۲۹ فروردین به میزبانی رشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گیلان، فرمانده سپاه قدس گیلان و رئیس ستاد برگزاری این جشنواره در جلسه ستاد استانی، گفت: فراخوان شرکت در این جشنواره از اول خرداد تا پایان آذر ۱۴۰۲ برای همه‌ی گروه‌های سنی مردمی برگزار شد و در این بازه زمانی بیش از ۷۳ هزار اثر از سراسر کشور در ۶ قالب سرود و موسیقی، هنرهای تجسمی، ادبیات نشرمکتوب و دیجیتال، هنرهای تصویری و نمایشی، ابتکارات و ایده‌های جدید پایگاهی و پویانمایی و ۱۱ محور امید آفرینی، فرهنگ کار و تولید، جمعیت، حل مشکلات محله با توان مردم، جهاد برای مردم، بانوی ایرانی، ایران زیبا، ایران قوی، جامعه آگاه، قهرمانان ملی و غزه به دبیرخانه ارسال شد.

سردار حمید دامغانی با بیان اینکه این جشنواره در راستای برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید گیلان برگزار شده است افزود: آئین اختتامیه این جشنواره ساعت ۱۵ روز ۲۹ فروردین در تالار مرکزی رشت برگزار و از صاحبان آثار برتر تجلیل خواهد شد.

وی، حضور یک مادر شهید در مراسم اختتامیه ، برگزاری سه کارگاه آموزشی و انتقال تجربه، برگزاری نمایشگاه از آثار برگزیده در حاشیه جشنواره، بازدید برگزیدگان از باغ موزه میراث روستایی رشت، بازدید از دانشگاه علوم و فنون نیروی دریایی سپاه "امام خامنه ای" در زیباکنار و بازدید از آکواریوم منطقه آزاد انزلی را از جمله برنامه‌های جنبی اختتامیه هفتمین جشنواره ملی مردمی «مدرسه عشق» اعلام کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان هدف از برگزاری این جشنواره مردمی را حمایت و ظرفیت یابی هنرمندان با استعداد در کشور و تبیین موضوعات مختلف در جامعه با زبان هنر دانست.

سردار دامغانی گفت:این نخستین بار است که اختتامیه جشنواره ملی مردمی «مدرسه عشق» خارج از تهران به میزبانی استان‌ها برگزار می‌شود و تعداد آثار دریافتی این جشنواره مردمی نسبت به جشنواره‌های قبلی چهار برابربیشتر است.

وی افزود: ۹۰ درصد اعضای دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی مردمی «مدرسه عشق» دهه هشتادی هستند و آثار برتر هفتمین جشنواره ملی مردمی «مدرسه عشق» در قالب بسته رسانه‌ای انتشار می‌یابد.

همچنین در جلسه ستاد استانی جشنواره، هر یک از اعضای ستاد ضمن بیان نظرات خود، آمادگی خود را برای هر چه بهتر برگزاری این جشنواره اعلام کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha