سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1148222
۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸
استاندار گیلان

حوزه/ استاندار گیلان با اشاره به اینکه ایران در مقابل زیاده خواهی‌های دشمن ایستاده است، گفت: بیداری اسلامی جهانی شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گیلان، اسدالله عباسی عصر پنجشنبه در یادواره شهدای چاف لنگرود اظهار کرد: شهدا حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند و محافل شهدا فرصتی برای الهی شدن است.

استاندار گیلان با بیان اینکه هم مسیری با شهدا در زندگی دنیوی و اخروی ما تأثیرگذار است، گفت: شهدا راه درست بندگی و تعالی را برای ما ترسیم کرده‌اند.

عباسی با اشاره به تقارن دو بهار طبیعت و معنویت اضافه کرد: معنویت افزایی، الهی محوری، استقامت و مقاومت در برابر مشکلات و گرفتاری‌ها از دریچه رمضان می‌گذرد.

وی با اشاره به روند شکل گیری و پیروزی نهضت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی افزود: تدبیر هوشمندانه امامین انقلاب، حمایت مردم و خون شهدا انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه ایرانی‌ها و به ویژه گیلانی‌ها مردمانی باورمند و اعتقادی هستند، گفت: باورها، ارزش‌ها و اعتقادات دینی مردم، موجب قوام بخشی انقلاب اسلامی شده است.

عباسی با بیان اینکه ایران اسلامی جلوی زیاده‌های دشمنان ایستاده است، اضافه کرد: مردم ایران با پشتوانه اعتقادی و دینی مقابل زیاده خواهی ها و زورگویی‌های دشمنان ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه بیداری اسلامی جهانی شده است، افزود: ایستادگی در برابر ظلم و ستم و در معنایی دیگر بیداری اسلامی امروز در جهان عالم گیر شده است.

استاندار گیلان با اشاره به جنایت‌های ضد حقوق بشری اسرائیل در غزه و فلسطین بیان کرد: جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه با هیچ ادبیات و منش انسانی مغایرت ندارد.

عباسی با اشاره به حمایت‌های واضح و آشکار آمریکا از رژیم صهیونیستی در ادامه کشتارجمعی در غزه اضافه کرد: آمریکا برای رسیدن مقاصد شوم خود به صورت علنی و آشکارا از جنایت‌های اسرائیل در غزه حمایت تسلیحاتی و مالی می‌کند.

استاندار گیلان با بیان اینکه ترور دانشمندان هسته‌ای ایران کار مهندسی شده اسرائیلی‌ها بوده است، گفت: صنعت هسته‌ای ایران با ترور مردان بزرگ متوقف نمی‌شود بلکه با قدرت و قوت به کار خود ادامه می‌دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha