دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قدس

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۳۰ نقطه از استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل محمدی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۳۰ نقطه از استان، اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس امسال (جمعه، ۱۷ فروردین ماه) در استان و هماهنگ با سراسر کشور و جهان اسلام برگزار می‌شود و روز طوفان خشم بزرگ از رژیم صهیونیستی در سراسر جهان خواهد بود. افکار عمومی دنیا و آزادیخواهان نیز به‌صورت گسترده جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم خواهند کرد.

وی ادامه داد: این راهپیمایی در استان در مراکز شهرستان‌ها، شهرها و برخی مراکز بخش‌ها، دهستان‌ها و روستاهای بزرگ برگزار خواهد شد.

محمدی بیان کرد: براساس تصمیم‌های گرفته‌شده، مراسم محوری راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۰ صبح روز جمعه در بجنورد از میدان شهید به سمت مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. سخنران این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌ فقیه در خراسان‌ شمالی خواهد بود. سپس آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌ شمالی با دعوت از مردم روزه‌دار استان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، این روز را روز طوفان خشم بزرگ افکار عمومی و آزادی‌خواهان جهان علیه رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

وی گفت: روز قدس امسال با توجه به گذشت شش ماه از عملیات طوفان الاقصی و جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و کرانه باختری که به منجر به شهادت ۳۳ هزار نفر فلسطینی شد، اهمیت ویژه‌ای دارد.

محمدی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در این سال‌ها تلاش کرده است خود را به‌عنوان یک قربانی معرفی کند و براساس این موضوع فلسفه وجودی خود را تبیین کند؛ اما این‌بار نیز به‌دلیل جنایت‌های بزرگی که برای جبران شکست خود در طوفان الاقصی انجام داده، هزینه‌های زیادی را برای خود ایجاد کرده و موجی از خشم و نفرت نسبت به خودش را بین افکار عمومی جهان ایجاد کرده است.

وی افزود: جنایت اخیر این رژیم منحوس در حمله به کنسولگری ایران را نیز نباید از یاد ببریم که نقض آشکار قوانین بین‌المللی و مهر تایید دیگری بر جنایت‌های اسرائیل غاصب است. این رژیم کودک‌کش و تروریست مانند غده سرطانی است که باید از بین برود تا جهان از شر آن خلاص شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha