چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تجمع اعتراضی مردم تویسرکان به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی

حوزه / حجت الاسلام حسینی مجد ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران، گفت: این جنایت، درماندگی و استیصال رژیم صهیونیستی در مواجهه با جبهه مقاومت را بیش از پیش نمایان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، مردم شهرستان تویسرکان امروز در تجمعی ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران، خواستار پاسخ قاطع به این اقدام تروریستی شدند.

در این تجمع که در میدان شهید فرشید هرمزی تویسرکان برگزار شد، حجت الاسلام حسینی مجد امام جمعه تویسرکان با محکوم کردن این جنایت، اظهار داشت: قطعا سزای ریختن خون پاک سردار زاهدی و دیگر شهدای ما نابودی صهیونیسم جهانی است.

وی با بیان اینکه این خون، جانی تازه را در رگ‌های مقاومت علیه اسرائیل دمید، گفت: ان‌شاءالله این جان تازه به محو شدن اسرائیل از تمام جهان خواهد انجامید.

امام جمعه تویسرکان خاطرنشان کرد: این جنایت، درماندگی و استیصال رژیم صهیونیستی در مواجهه با جبهه مقاومت را بیش از پیش نمایان کرد.

وی با تقدیر از حضور مردم در این مراسم، تصریح کرد: در روز قدس امسال ملت ایران و دیگر کشورهای مسلمان بار دیگر پیام قاطع خود را که همان نابودی رژیم اسرائیل است را با صدای رسا به جهان مخابره خواهند کرد.

همچنین حاضرین در پایان با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، ضمن محکومیت شدید این حمله، بر لزوم ارائه پاسخ قاطع به این اقدام تروریستی تأکید کردند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha