دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نقد علی

حجت الاسلام والمسلمین نقدعلی گفت: طبق آیات الهی، به زودی قوم یهود از جایی که گمان نمی برند از این سرزمین اخراج خواهند شد و این جزو وعده‌های تخلف ناپذیر خداوند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خمینی شهر، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: وعده های خداوند درباره قوم یهود در حال تحقق است و وعده های الهی در هر زمان و مکانی تخلف ناپذیر بوده و به کمک آزادیخواهان و مؤمنان جهان، در آینده نزدیک فلسطین از اشغال رژیم صهیونیزم رها خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که قوم یهود ادعاهای فراوانی در خصوص دولت اسرائیل داشت، ولی امروزه شاهد زوال این حکومت هستیم و به فرموده مقام معظم رهبری، اسرائیل در باتلاقی فرو رفته که نجاتی در آن نیست، ادامه داد: فشارهای سنگینی که رژیم منحوس صهیونیستی بر آزادی‌خواهان جهان برای ارسال غذا و تجهیزات به سرزمین فلسطین وارد می آورد، نشان از عجز و ناتوانی این رژیم در جنگی نابرابر با مردم غزه است.

حجت الاسلام نقدعلی، رعب و وحشت وصف ناپذیر اسرائیل را امری عادی برشمرد و افزود: دولت‌های مستکبر مانند اسرائیل و آمریکا، تحریم‌های فراوانی برای بسیاری از کشورهای جهان اتخاذ کردند و امروز این وحشت و ترس نتیجه ظلمی است که بر مردم مظلوم دنیا وارد کردند.

نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه، تصریح کرد: دولت باید برنامه جامعی در راستای رفع مشکلات اقتصادی تدبیر کند.

وی در خصوص وضعیت حجاب بیان کرد: لایحه حجاب در مجلس که وقت زیادی برای آن صرف شد، تکالیف مشخص و خوبی وضع نمود که همکاری دستگاه های دولتی را برای اجرای این طرح می طلبد.

حجت الاسلام نقدعلی گفت: سیستم قضایی باید مجدانه بحث هنجارشکنی حجاب را دنبال کند و طبق ضوابط و شرایط با هنجار شکنان برخورد کنند و مسئولان نیز موظفند اجازه ندهند بیش از این سنگر حجاب شکسته شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قرآن کریم در نابودی قوم یهود وعده داده است و به زودی قوم یهود از خانه‌هایشان اخراج خواهند شد و این گنبد آهنین از جایی که گمان نمی برند بر سرشان خراب خواهد شد چرا که این سنت الهی است و سنت‌های الهی تخلف ناپذیر بوده و قطعا محقق می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha