چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
نیکزاد

حوزه/ نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: آنهایی که سرزمین فلسطین را به رژیم صهیونیستی هبه کردند باید در برابر این جنایت تاریخی پاسخگو باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، علی نیکزاد ظهر جمعه در پایان راهپیمایی روز قدس در جمع تظاهرکنندگان اردبیلی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در ۷۷ سال گذشته به قتل عام بیشماری علیه امت اسلامی دست زده است.

وی، حجم وحشی گری این رژیم در ماه های اخیر را نمایشی از ماهیت پلید آنها برشمرد و خاطرنشان کرد: مردم فلسطین نه تنها از حق قانونی خود فروگذار نکردند بلکه به سران مرتجع و همراه عرب منطقه اعلام کردند که نباید آرمان فلسطین زیرپای خواسته نامشروع این رژیم پایمال شود.

نیکزاد با اشاره به نامگذاری روز قدس توسط امام خمینی (ره)، گفت: این روز باعث شد تا موضوع فلسطین نه تنها فراموش نشود بلکه همه ساله در مناسبت های مختلف مردم ایران و سایر کشرهای آزادیخواه خشم و نفرت خود را از صهیونیسم جهانی نشان داده و در کشورهای مختلف نیز جبهه مقاومت شکل گرفته و لرزه بر اندام صهیونیسم جهانی انداخته است.

وی بیان کرد: برای حذف غده سرطانی صهیونیسم جهانی ضرورت دارد امت اسلامی وحدت و همدلی خود را حفظ کرده و عملیاتی فراتر از طوفان الاقصی شکل گیرد تا برای همیشه و از روی جغرافیای تاریخی رژیم صهیونیستی محو و نابود شود.

نیکزاد، بیداری امت اسلامی را ضرورت مقابله و مبارزه با رژیم کودک کش صهیونیستی برشمرد و گفت: ملت های آزادیخواه جهان با تبعیت از مرجعیت شیعه آزادگی و حریت خود را به نمایش گذاشته و هیچ وقت دفاع از آرمان فلسطین را فراموش نکردند.

وی همچنین به حمله به سرکنسولگری ایران در دمشق اشاره کرد و گفت: فرماندهان نظامی ما تنها با کینه توزی این رژیم به شهادت رسیدند ولی آنها بدانند که با تدبیر خاص و در موقعیتی ویژه سپاه پاسداران و نیروهای مسلح ما جواب داندان شکنی را به یاوه گویی ها و اهانت های ژیم صهیونیستی خواهند داد.

نیکزاد در پایان تاکید کرد: راهبرد اصلی در شرایط کنونی حفظ خط مقاومت است چرا که تنها راه پیروزی در این عرصه مقاومت و ایستادگی است.

در این راهپیمایی که اقشار مختلف مردم اردبیل حضور داشتند، شعارهایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و علیه رژیم صهیونیستی سر داده شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha