چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
علامہ راجہ ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری گفت: اقداماتی مانند حمله به کنسولگری ایران نه تنها نقض حاکمیت سوریه و کنوانسیون وین است. بلکه تهدیدی برای ثبات منطقه نیز است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری رئیس مجلس وحدت مسلمین پاکستان، حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را به شدت محکوم کرد و گفت: این اقدام حاکی از تشدید تنش در منطقه است. بی توجهی آشکار به هنجارهای دیپلماتیک بین المللی منجر به تشدید درگیری‌ها می‌شود.

وی با اشاره به تجاوز اسرائیل گفت: محاصره غزه نزدبک به شش ماه شده است. و تعداد کشته شدگان نزدیک به ۳۳۰۰۰ نفر شده است. این نشان دهنده بی‌اعتنایی فاحش به حاکمیت انسانی است. این تجاوزات با حمایت مداوم و بی‌دریغ از سوی آمریکا، بریتانیا و سایر دولت‌های غربی امکان پذیر شده است.

وی افزود: اقداماتی مانند حمله به کنسولگری ایران نه تنها نقض حاکمیت سوریه و کنوانسیون وین است، بلکه تهدیدی برای ثبات منطقه نیز است. حمله در سوریه نشان دهنده شکست اسرائیل است. لازم است شورای امنیت سازمان ملل متحد و جامعه بین المللی نسبت به این رفتارهای ناعادلانه، اقدام قاطعانه انجام دهند و برای رعایت قوانین بین المللی و جلوگیری از بی‌ثباتی بیشتر منطقه تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha