چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
رز

حوزه / حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به لزوم الگوگیری از ائمه (ع) در کمک به نیازمندان تاکید کرد: همان گونه که امام حسین (ع) از لابلای در، عطیه خودش را به نیازمندان می داد و یا حضرت زهرا(س) لباس خود را به نیازمندان هدیه می دادند، مسلمانان هم باید در این زمینه با الگوگیری از ایشان به انجام کارهای خیر بپردازند و نیاز مستمندان را برطرف کنند.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی شب گذشته در حاشیه دومین جشن گلریزان شهرستان آران و بیدگل در « تالار نگار آران و بیدگل » برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، با بیان اینکه انفاق در راه خداوند یکی از موضوعات مورد تاکید اسلام است که سبب حفظ دین اسلام می‌شود. اظهار کرد: خداوند می فرماید آن چه نزد من می گذارید باقی است، ولی هر آنچه که نزد خودتان هست فنا و نابود شدنی است، بنابر این شرکت در امر خیر کمک به زندانیان غیر عمد در این ماه بخشش و رحمت مبارک رمضان کارخدا پسندانه ای است.

امام جمعه آران و بیدگل برلزوم رقابت در سرعت بخشیدن به نیازمندان بر اساس دستورات اسلام تاکید کرد و یاد آورشد: انتظار داریم کسانی که از تمکن مالی برخوردارند در کمک به نیازمندان و آزادی محکومین غیر عمد لحظه ای درنگ نکنند و با آزادی زندانیان دل فرزندان و خانواده های آنها را شاد و خرسند نمایند.

حجت الاسلام سلیمانی به نقش مردم ایران خصوصا خیرین و مردم دارالشهدای آران و بیدگل در کارهای خیر و عام المنفعه و کمک به نیازمندان اشاره کرد و یاد آورشد: همانطور که مردم آران و بیدگل در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس با تقدیم بیش از ۸۰۰ شهید رتبه نخست ایثارگری را در کشور به دست آوردند در کمک به نیازمندان و فقرا نیز بسیار عالی پیشقدم بوده اند.

امام جمعه آران و بیدگل به کمک بیش از ۴ میلیارد تومانی مردم آران و بیدگل در نخستین جشن گلریزان سال گذشته در این شهرستان به همت ستاد دیه کاشان و کمک خیرین اشاره کرد و کمک به آزادی زندانی غیرعمد را یک کار الهی دانست و افزود: قرآن می فرماید وقتی می توانید در عملی نمودن ادعای ایمان خود پای بند باشید که به وظیفه خود در پرداخت زکات واجب و مستحب و کمک به نیازمندان عمل کرده باشید.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به لزوم الگوگیری از ائمه اطهار (ع) در کمک به نیازمندان گفت: همان گونه که امام حسین (ع) از لابلای درب عطیه خودش را به نیازمندان می داد و یا حضرت زهرا(س) لباس خود را به نیازمند دادند مسلمانان هم باید در این زمینه با الگوگیری از آنها به انجام کارهای خیر بپردازند و نیاز مستمندان را برطرف کنند.

علی راحمی رئیس ستاد دیه منطقه کاشان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت ها با بیان اینکه در حال حاضر۱۶۰ نفر از محکومین غیر عمد کاشان نیازمند کمک خیرین برای آزادی از زندان هستند گفت: مردم و خیرین می توانند برای آزادی این زندانیان کمک های مالی خود را به شماره حساب ۰۱۰۷۷۰۷۶۵۸۰۰۷و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۱۰۳۱۳بانک ملی و شماره شبا ۳۹۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۷۷۰۷۶۵۸۰۰۷ و برای صدور چک به شماره شناسه ۱۰۱۰۰۴۵۹۸۱۵ به نام ستاد دیه کاشان واریز نمایند.

انتهای پیام./

لزوم الگوگیری از ائمه اطهار (ع) در کمک به نیازمندان

لزوم الگوگیری از ائمه اطهار (ع) در کمک به نیازمندان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha