دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ درس اخلاق آیت الله موسوی جزایری ویژه طلاب، اساتید و فضلای حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبر خطاب به نیروهای مسلح گفت: عزیزان من، دستتان درد نکند که بینی صهیونیست را به خاک مالیدید. زبانم قاصر و بیانم عاجز است تا از شما تشکر کنم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، آیت الله موسوی جزایری نماینده مجلس خبرگان رهبری در پیامی موشک باران رژیم غاصب صهیونیستی را توسط سپاه تبریک گفت که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
خبر تهاجم وسیع و کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل قاتل جنایت پیشه موج عظیمی از شادی و سرور را در ملت عزیزمان به وجود آورد و غرور ملی را به اوج رساند. عزیزان من دستتان درد نکند که بینی صهیونیست را به خاک مالیدید. زبانم قاصر و بیانم عاجز است تا از شما تشکر کنم.
من این حماسه بزرگ را به ساحت قدسی مولایم امام عصر روحی فداه تبریک عرضه داشته و مزید لطفش را خواستارم . سپس به نائب الامام مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا و مراجع عظام وخانواده‌های معظم شهدا و فرد فرد ملت شریف ایران تبریک می‌گویم.
در خاتمه به شکرانه این پیروزی بزرگ در محضر پروردگار عالم پیشانی عبودیت به خاک مالیده سجده شکر به جای می‌آورم زیرا اوست که« أَنْجَزَ وَعْدَهُ وَ نَصَرَ عَبْدَهُ وَ أَعَزَّ جُنْدَهُ‏ وَ هَزَمَ الْأَحْزَابَ وَحْدَهُ فَلَهُ الْمُلْکُ وَ لَهُ الْحَمْدُ »
۲۷ / ۱ /۱۴۰۳
موسوی جزایری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha