سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نشست بصیرتی

حوزه/نشست بصیرتی با تحلیل عملیات وعده صادق در موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول سلام الله علیها ساوه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت معاونت فرهنگی نشست بصیرتی با تحلیل عملیات وعده صادق، اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به اسرائیل،پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام رضا سالاری استاد حوزه علمیه خواهران در موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول سلام الله علیها ساوه برگزار گردید.

حجت الاسلام سالاری با اشاره به آیات ۱۴ و ۱۵ سوره توبه پیرامون جنگ با دشمنان گفت: با توجه به یعذبکم الله بایدیکم خداوند از طریق دستان شما دشمنان را عذاب می کندو آنها را خوار نموده و شما را علیه آنها کمک می کند و دل ِمومنین خوش می شود و بعد از کشته شدن کفار، خشمی که در قلوب مومنین بوده است از بین می رود.

وی در ادامه افزود: اقدام سپاه پاسداران در حمله به اسرائیل موجب قوت و شادمانی قلوب مومنین گردید و حکومت اسلامی ایران به امامت رهبری حکیم و فرزانه مقتدرانه از عزت جامعه اسلامی و مومنین دفاع می نماید.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اقدامات متجاوزانه و زورگویی اسرائیل غاصب یاد آور شد: حکومت اسلامی ایران در برابر زورگویی های دشمنان خواهد ایستاد و با بهره مندی از معارف اهل بیت علیهم السلام شجاعانه و مقتدرانه برای عزت و آبروی مسلمین جان خود را ایثار می کند.

حجت الاسلام سالاری با قرائت آیه ۱۲ سوره حشر تصریح کرد: دشمنان نمیتوانند کاری انجام دهند و اگر جنگی باشد از جنگ فرار می کنند و کسی نیست که آنان را یاری نمایند.

وی در پایان به سوالات طلاب، پاسخ داده و به قرائت دعای ۲۷ صحیفه سجادیه سفارش نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha