چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با یادآوری فرارسیدن فصل پذیرش و ثبت نام حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، گفت: اقبال خوبی را از سمت جامعه بانوان استان به حوزه های علمیه خواهران استان شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خواهران استان بوشهر در سالن جلسات حوزه علمیه خواهران استان بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در این اجلاس با یادآوری فرارسیدن فصل پذیرش و ثبت نام حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، خاطرنشان کرد: اقبال خوبی را از سمت جامعه بانوان استان به حوزه های علمیه خواهران استان شاهد هستیم.

وی با تأکید بر نقش بی بدیل حوزه های علمیه در جامعه، افزود: توجه به حوزه های علمیه و تحصیل در آن یک راهبرد تاریخی است و اهتمام به آن قطعا در آینده کشور تأثیر بسزایی دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با برشمردن افتخارات حوزه علمیه خواهران در استان بوشهر، گفت: نقش آفرینی حوزه علمیه خواهران استان در عرصه های علمی، اجتماعی و فرهنگی ستودنی است و نقش حوزه بانوان استان را در مسائل مختلف به وضوح شاهد هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از عملیات مقتدرانه سپاه، این عملیات را محیرالعقول دانست و افزود: برتری نبوغ جوانان مومن و انقلابی و سپاه قدرتمند مان را به جهانیان نشان دادیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha