سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
خواهران

حوزه/ نشست توجیهی تبلیغی ویژه جذب خواهران علاقمند به تحصیل در علوم حوزه در مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، نشست توجیهی تبلیغی با محوریت جذب حداکثری خواهران علاقمند به تحصیل در علوم حوزوی امروز در مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد برگزار شد.

در این نشست چنگایی مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد با بیان اینکه حوزه‌های علمیه خواهران نقش مهمی در تعمیق آموزه‌های دینی و معنوی در جامعه دارند، اظهار داشت: خواهران طلبه و مبلغ می‌توانند با تبلیغ اصول دینی و قرآنی در جامعه به تحکیم بنیان خانواده کمک نموده و مروج سبک زندگی اسلامی در جامعه باشند.

وی با اشاره با اینکه برنامه ریزی‌های لازم برای جذب حداکثری خواهران علاقمند به حوزه علمیه در سطح مراکز دینی فرهنگی، آموزشی و دانشگاهی اندیشیده شده است، خاطرنشان کرد: کادر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه معصومیه(س) با حضور در بین خواهران دانش آموز مدارس، دانشجویان دانشگاه‌ها، پایگاه‌های مقاومت بسیج و اماکن عمومی تلاش می‌کنند با تبلیغ چهره به چهره شرایط تحصیل در حوزه‌های علمیه را برای خواهران تبیین و تشریح کنند.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد بر لزوم انجام تبلیغ چهره به چهره، هدفمند و مستمر خواهران طلبه و مبلغه برای جذب حداکثری خواهران مومن و انقلابی در حوزه علمیه خواهران لرستان تاکید کرد و یادآور شد: امید می‌رود با تبلیغ خواهران مبلغ، امسال شاهد رشد حداکثری ورود خواهران علاقمند به حوزه علمیه باشیم.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha