دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
نعمتی

حوزه/حجت الاسلام نعمتی گفت: رسالت اصلی مدارس علمیه در حوزه پژوهش، جریان سازی، انسجام بخشی و فعال نمودن ظرفیت‌های پژوهشی مدارس علمیه استان است.

حجت الاسلام مهدی نعمتی معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، با اشاره به برگزاری نشست معاونان پژوهش مدارس علمیه استان، اظهار داشت: بحث و بررسی در خصوص وضعیت شناسی و رتبه بندی استان‌ها و واحدهای آموزشی معطوف به فعالیت‌های ۱۱گانه پژوهشی و اولویت دار در سال تحصیلی، اخذ گزارش فعالیت‌های پژوهشی مدارس علمیه استان و هم‌افزایی و تبادل نظر تجربیات جهت ارتقای سطح پژوهش مدارس علمیه استان از مهمترین مسائل مطرح شده در این نشست بود.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر، افزود: آسیب‌شناسی و ارائه راهکار جهت افزایش فعالیت‌های پژوهشی اساتید و طلاب مدارس علمیه استان، تأکید بر رسالت جریان‌سازی و انسجام بخشی معاونان و رابطان پژوهشی مدارس علمیه استان از دیگر مباحث در این جلسه بود.

وی بیان کرد: رسالت اصلی مدارس علمیه در حوزه پژوهش جریان سازی، انسجام بخشی و فعال نمودن ظرفیت‌های پژوهشی مدارس علمیه استان است.

حجت الاسلام نعمتی اظهار کرد: با توجه به وضعیت سنجی و رتبه بندی صورت گرفته در سال گذشته، می‌بایست ضمن حفظ و تقویت شاخص‌های موفق خود، تلاش مضاعف جهت رفع و ترمیم شاخص‌های دیگر صورت گیرد و نیز سطح پژوهش طلاب، اساتید و مدارس استان را به تراز قابل قبولی رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha