شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 1152316
۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴
وزارت جهاد

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی مغز روشنگر و قلب تپنده بخش کشاورزی است و پژوهشگران این حوزه در جهت‌دهی، آموزش و ترویج کشاورزان نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی امروز سه‌شنبه در همایش ملی پژوهشگران و مروجان ارشد وزارتخانه، افزود: سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی مغز روشنگر و قلب تپنده بخش کشاورزی است و پژوهشگران این حوزه در جهت‌دهی، آموزش و ترویج کشاورزان نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه انگیزه، محرک در پژوهش است، بیان داشت: اگر انگیزه در وجود پژوهشگران کشور نهادینه شود ایران به سمت آبادانی پیش خواهد رفت و از پژوهشگران درخواست دارم که به کار خود باور داشته باشند و به آن افتخار کنند.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، پژوهش و تحقیق را عامل پیش برنده و ارتقاء بخش کشاورزی ایران دانست و بر ترویج دانش کشاورزی در سطح مزارع برای افزایش بهره‌وری تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی با بیان اینکه باید بین کشاورزان و پژوهشگران ارتباط صمیمانه ای وجود داشته باشد، گفت: یکی از شروط موفقیت در جهت‌دهی، آموزش و ترویج کشاورزان این است که پژوهشگران آنان را دوست داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پایان رشد علمی و مطالعه را از ویژگی‌های پژوهشگری عنوان و اذعان کرد: دانش پژوهشگران باید به‌روز باشد، زیرا دیگران از این قشر می‌آموزند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha