یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت الاسلام مصلح

حوزه/ حجت الاسلام حسن مصلح گفت:رئیس جمهور همواره مطیع امر رهبری بود و این بارزترین ویژگی شهید رئیسی است و همه تصمیمات و اقداماتش نیز در خط ولایت بود، چرا که خدمت مسئولان وقتی ارزشمند است که در مسیر ولایت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، با حضور امام جمعه برازجان، فرماندار و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم، مراسم عزاداری شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و هیئت همراه امروز در مسجد جامع اهل البیت(ع) برازجان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن مصلح در این مراسم ضمن عرض تبریک و تسلیت شهدای راه خدمت، اظهار داشت: شهادت در راه خدمت به خلق خدا و اسلام و انقلاب، توفیقی بود که رئیس جمهور مردمی ما، امام جمعه محبوب تبریز، وزیر انقلابی و جهادی امور خارجه، استاندار خدوم آذربایجان شرقی و سه نفر از کادر پرواز و محافظان رئیس جمهور به فیض آن نائل آمدند.

وی ولایت‌مداری را مهم‌ترین ویژگی شخصیتی شهید رئیسی برشمرد و خاطرنشان کرد: رئیس جمهور چه زمانی که در قوه قضاییه مشغول به کار بود و چه زمانی که در کسوت ریاست جمهوری حضور داشت، همواره مطیع امر رهبری بود و این بارزترین ویژگی شهید رئیسی است و همه تصمیمات و اقداماتش نیز در خط ولایت بود، چرا که خدمت مسئولان وقتی ارزشمند است که در مسیر ولایت باشد.

امام جمعه برازجان با اشاره به خدمات ارزشمند شهید امیرعبداللهیان به نظام اسلامی، ابراز کرد: این شهید والامقام در زمان خدمت سعی کرد روابط کشور را با سایر ملل بهبود ببخشند و توفیقات زیادی را نیز در کارنامه خود ثبت و ضبط کرده است.

حجت الاسلام مصلح، با تأکید بر اهمیت حفظ انسجام و وحدت ملی در شرایط کنونی، یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران از زمان شکل‌گیری تاکنون طوفان‌های بزرگ‌تری را نیز از سر گذرانده و کشتی پرتلاطم انقلاب به راحتی از این طوفان‌ها عبور کرده، اما آنچه که اهمیت دارد این است که همه ما باید در فضای حقیقی و مجازی تلاش کنیم صدای واحد ملت ایران، حمایت و اطاعت از مقام معظم رهبری باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha