یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
বিশ্বের বিভিন্ন দেশের উচ্চ কর্তৃপক্ষ তাদের পৃথক বার্তায় হুজ্জাতুল ইসলাম ওয়াল-মুসলিমীন সৈয়দ ইব্রাহিম রাইসির শাহাদাতে ইরানের জনগণের প্রতি তাদের সমবেদনা জানিয়েছেন।

حوزه/ خوشا به سعادتت سید ابراهیم که پابوسی ات از شاه خراسان و صفا و اخلاصت در مسیر بندگی خدا، تو را به الگو و اسوه خدمت تبدیل کرد در حالی که همه می دانیم که هیچ گاه به دنبال ریاست و حب دنیا نبودی.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در زمانه ای بسر می بریم که سیاست را عرصه پرتلاطم و خطرناکی توصیف می کنند از این حیث که معلوم نیست کسی در این عرصه قرار بگیرد و حتماً عاقبت بخیر و خوشنام شود، کما این که تجربه چهل و پنج ساله نظام جمهوری اسلامی نیز بارها نشان داده که برخی سیاسیون و دولتمردان در این زمره قرار گرفته اند با این حال بوده اند کسانی که وارد گود سیاست و مدیریت شدند و به جهت صدق و صفا، اخلاص و تقوا و کنار گذاشتن منیت ها، با نشان عظیم شهادت برای همیشه جاودانه شدند، هر چند که در زمانه فعالیت خود مورد هجمه ها و توهین ها قرار گرفته بوده اند.

بهشتی‌ها، رجایی‌ها، باهنرها و البته مشخصاً رئیسی‌ها، مایه‌ی افتخار یک ملت و بلکه یک امت بوده و هستند و ملت بصیر ایران اسلامی در مراسم تشییع این بزرگان ثابت کردند که قدردان مسئول خادم و صادق هستند.

در گفتمان نورانی امام عزیز و خلف صالحش مقام معظم رهبری این یک امر انکارناپذیر است که بالاترین افتخار یک مسئول در نظام جمهوری اسلامی آن هم در بلندمرتبه‌ترین رکن اجرایی، خدمتگزاری به مردم است و شهید رئیسی از ابتدای انقلاب اسلامی و همان زمانی که به‌عنوان دادستان در خدمت مردم بود تا زمانی که مسئولیت سازمان بازرسی و تولیت آستان قدس و سپس قوه قضاییه را بر عهده گرفت و دو سال و اندی گذشته که با رأی مردم به‌عنوان رئیس‌جمهور کشورمان انتخاب شد، هیچ‌وقت خود را از افتخار خدمتگزاری به ملت محروم نکرد و این عشق به مردم دوطرفه بود و امروز آحاد ملت حتی منتقدان جدی رئیسی حسرت و افسوس می خورند که چه گوهری را از دست دادند.

البته به یقین روح شهید رئیسی همچون روح شهید سلیمانی و دیگر شهدای والامقام، نظاره گر و حامی این ملت است و از این به بعد ثمرات این مساله را ما بیش از پیش مشاهده خواهیم کرد.

مادامی که ما در مسیر مکتب قرآن و اهل بیت(ع) و در تبعیت از ولایت باشیم بی گمان گزند و آسیبی به ما وارد نمی شود هر چند که رنج دیده از مصیبت هایی چون شهادت آیت الله رئیسی و بهترین یارانش هستیم اما آرام هستیم به وعده خدا که در سایه صبر و استقامت و البته مجاهدت مخلصانه، پیروزی نهایی از آن ماست. ان شاءالله.

سیدمحمدمهدی موسوی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha