دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
اجلاسیه ۹۶ شهید شهرستان لنده

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت: عملیات آزادسازی خرمشهر رویاهای صدام را برباد داد و نشان داد که مردم ایران از وطن خود به قیمت جان دفاع می‌کنند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، اجلاسیه شهدای شهرستان لنده با حضور مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد، اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان در اجلاسیه ۹۶ شهید شهرستان لنده با بیان اینکه عملیات وعده صادق با وجود اینکه یک تنبیه محدود بود، اما هیمنه استکبار را در تمام دنیا در هم ریخت، اظهار داشت: این عملیات هیمنه و ابهت استکبار جهانی را در هم شکست.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی افزود: رژیم‌ منحوس پهلوی شمشیر را بر روی گلوی اسلام گذاشت و ضمن آنکه رژیم‌های جنایتکار را در ایران مستقر کرد، منابع کشورمان را بر باد داد.

وی ادامه داد: امام راحل، عقب ماندگی و خطاها و ظلم‌های رژیم پهلوی را دیدند و قیام کردند و مردم هم به ندای ایشان پاسخ دادند و تا پای جان از آرمان‌های حضرت امام(ره) دفاع کردند و می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه بعد از ساقط شدن رژیم پهلوی، دشمن جنگ هشت سال دفاع مقدس را بر ما تحمیل کرد، ابراز کرد: ما در این راه شهید دادیم، برای اسلام هزینه کردیم و خدا نیز کمک کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: عملیات آزادسازی خرمشهر رویاهای صدام را برباد داد و نشان داد که مردم ایران از وطن خود به قیمت جان دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمن در دوران طاغوت ثروت و منابع کشورمان را در اختیار داشت، ابراز کرد: امروز مردم ایران به جایگاهی رسیدند که هر دست خیانت کاری و جنایتی از سوی بیگانگان را از این مرز و بوم کوتاه می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه در حوزه‌های پزشکی، نظامی و هسته‌ای شکوفایی بزرگی در کشورمان به وجود آمد، اظهار کرد: امروز ایران و ایرانی با افتخار مثال زدنی و سربلند در این کشور زندگی می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه مردم قدردان مسئولان خود هستند، عنوان کرد: نمونه بارز آن حضور جمعیت میلیونی در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید و یارانش در مناطق مختلف کشور بود.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha