دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
اراک

حوزه/ شخصیت بارز حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، اخلاص و پر کاری بود که زندگی خود را وقف خدمت به مردم و محرومان کرده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهید خدمت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و هیئت همراه ظهر امروز، نشست بصیرتی با موضوع شهید رئیسی الگوی اخلاص و پرکاری با حضور حجت الاسلام امیدی مسئول بازرسی سازمان بسیج طلاب استان مرکزی در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) اراک برگزار گردید.

در این نشست که با حضور عموم بانوان منطقه و طلاب صورت پذیرفت، حجت الاسلام امیدی با بیان اینکه خدمت به خلق در اولویت زندگی ائمه اطهار (علیهم السلام) قرار داشته و همین امر در زندگی دوستداران اهل بیت علیهم السلام نیز مشهود است، بیان کرد: چونان که در زندگی شهدایی همچون شهید رجائی و شهید چمران قابل مشاهده است.

وی گفت: حجت الاسلام و المسلمین رئیسی محبوب قلوب مردم ایران بود.

مسئول بازرسی سازمان بسیج طلاب استان مرکزی افزود: شخصیت بارز شهید رئیسی اخلاص و پرکاری که زندگی خود را وقف خدمت به مردم و محرومان نموده بودند و در این راه هم توفیق شهادت پیدا کرد.

حجت الاسلام امیدی تصریح کرد: سرکشی از محرومان و رفتن به نقاط دوردست و محروم کشور برای جویایی از درد و رنج آنان و التیام درد آنها از دیگر ویژگی های ایشان بوده است.

وی جوان گرایی و استفاده از نیروهای جوان و حمایت از توان را از دیگر شاخصه های زندگی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی دانست و خاطرنشان کرد: ایشان نماینده همه مردم جدای از هر مذهب و قوم و جناحی بود و همین امر ایشان را محبوب قلوب کرده بود.

حجت الاسلام امیدی ادامه داد: ما باید سفیران و راویان خدمت خالصانه ایشان باشیم.

در پایان مراسم قرائت قران و روضه خوانی به نیت شهدای خدمت برگزار گردید.

شهید حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، الگوی اخلاص و پرکاری

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha