شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
آیت‌الله حائری

عنایت و توجه امام عصر‌(عج) پشت سر نظام اسلامی، مقام معظم رهبری و ملت ایران است و آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی توانند کاری از پیش ببرند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی، امروز در جمع طلاب، اساتید و مدیران مدارس علمیه استان کردستان، در مسجد رضائیه قم با اشاره به عوامل موفقیت طلاب، گفت: خدا باوری و معرفت به خداوند از مهمترین شروط در مسیر طلبگی و فراگیری علوم و معارف اهل‌بیت‌(ع) است.

استاد اخلاق حوزه ادامه داد: عرصه کسب علم و دانش مثل شاخه‌های درخت است و طلبه هر قدر بیشتر در این مسیر تلاش کند، شاخ و برگش افزون‌تر  و ثمره‌اش بیشر خواهد شد.

وی افزود: هیچ درختی بدون ریشه نمی‌تواند زنده بماند و طلبه هم بدون معرفت الله هر چند علم او افزون باشد،  نمی‌تواند دوام بیاورد و به رشد و کمال ادامه دهد و با تندبادی سرنگون می‌شود.

آیت‌الله حائری شیرازی، عنایت اهل‌بیت‌(ع) و توجه امام عصر‌(عج) را از دیگر عوامل موفقیت طلاب در کسب علوم آل‌محمد‌(ص) برشمرد و گفت: اگر طلبه بخواهد که موفقیت خود را در مسیر طلبگی تضمین کند، باید محبت اهل‌بیت‌(ع) و توجه امام عصر‌(عج) را جلب کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری،، عنایت امام زمان‌(عج) را تکیه‌گاه محکم نظام اسلامی ایران عنوان کرد و تصریح کرد: عنایت و توجه امام عصر‌(عج) پشتوانه نظام اسلامی و مقام معظم رهبری است و آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی توانند کاری از پیش ببرند.

عضو جامعه مدرسین حوزه تاکید کرد: کسی که عنایت خدا و اهل‌بیت‌(ع) را پشتوانه خود بداند، شکست برایش معنی نخواهد داشت و راه موفقیت پیش روی او هموار است.

وی با اشاره به ایام پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این انقلاب، نعمت بزرگی است که خداوند به واسطه رهبری امام خمینی‌(ره) به ما عنایت فرمود و باید قدردان نظام و رهبر معظم انقلاب باشیم.

آیت‌الله حائری شیرازی تاکید کرد: در حال حاضر چیزی که روح حضرت امام خمینی‌(ره) را نسبت به ما خشنود می‌کند، اتحاد و همبستگی ماست.

 وی در پایان خطاب به طلاب گفت: مسیر طلبگی راهی نیست که به تنهایی بشود آن را پیمود، لذا با هم باشید و همدیگر را در این راه کمک کنید.

13/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha