سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام ابوالفضل ولایی

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: قیام 29 بهمن آذربایجان الگوسازی و قیام 19 دی مردم قم را تکرار کرد و با این تکرار، واقعه اتفاق افتاده در یک گوشه از کشور را به یک جریان در سراسر کشور تبدیل کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل ولایی، عصر سه شنبه در مراسم افتتاحیه کارگاه فرماندهان جنگ نرم که در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد، با اشاره به اینکه قیام 29 بهمن مردم تبریز تیر خلاصی بر رژیم طاغوت بود، تصریح کرد: هیمنه استبدادی رژیم با قیام 29 بهمن مردم تبریز در نظر مردم شکست و حادثه قیام 19دی مردم قم بار دیگر در تبریز سر باز کرد.

وی افزود: مردم ایران باور کردند که می شود کاری کرد و این باور که به قیمت شکسته شدن بزرگی رژیم شد، درس بزرگی برای سایر استان ها شد که پس از تبریز قیام کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به ویژگی یاران الهی خاطرنشان کرد: یاران الهی ترس و خوف و حزن ندارند و ترسی از دشمن ندارند و نگران از دست دادن دارایی خود نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین ولایی ادامه داد: شجاعت مبتنی بر اعتقاد و بینش و زمان شناسی مردم تبریز در قیام 29 بهمن سال 1356 در طول تاریخ ماندگار شد.

وی ادامه داد: قیام 29 بهمن آذربایجان الگوسازی و قیام 19 دی مردم قم را تکرار کرد و با این تکرار، واقعه اتفاق افتاده در یک گوشه از کشور را به یک جریان تبدیل کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به اینکه رژیم طاغوت اقدام به بدل سازی کرد، اظهار داشت: برخی سران فتنه نیز تاکید بر کشته سازی داشتند و می خواستند بدل سازی کنند و مجلس ترحیمی برای افرادی گرفتند که هنوز نمرده بودند.

حجت الاسلام والمسلمین ولایی با تاکید بر اینکه مردم تبریز در حرکات بعدی نیز نشان دادند که سر قول خود هستند، گفت: مردم تبریز در هشتم دی ماه علیه فتنه حرکت کردند، در صورتی که سراسر کشور در نهم دی به پا خاست.

وی همچنین با اشاره به اینکه قضیه هسته ای بهانه ای برای استکبار است تا ایران را منفعل کنند، تصریح کرد: ما در اصل اسلام با امریکا مشکل داریم، چرا که خود اسلام بزرگ ترین چالش در برابر امریکاست و نظام اسلامی برای این اسلام پرچمداری می کند.

حجت الاسلام والمسلمین ولایی تاکید کرد: آمریکا برای حفظ هویت خود احتیاج به دشمن دارد و بر همین اساس حتی اگرما با آمریکا کاری نداشته باشیم آنها ما را رها نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به اینکه موضوع ما با امریکا حل شدنی نیست، خاطرنشان کرد: اگر ما خسته شویم و احساس ناتوانی کنیم تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی از دست خواهد رفت، اما اگر با صبر و تحمل و استواری و دلیرمردی و شجاعت، ایستادگی داشته باشیم پیروز می شویم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha