سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
اکرمی سراب

حوزه/ هر زمانی که مردم حضوری پر شور و موثر در صحنه های مختلف داشته اند، دشمن مجبور به عقب نشینی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه شهرستان سراب، در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به سالروز حماسه نهم دی و نقش بی بدیل مردم تبریز و آذربایجان در هشتم دی ماه، گفت: روز نهم دی ماه روز اتحاد امت اسلامی با ولایت فقیه و روز برچیدن فتنه خطرناک بود.

وی با بیان این که حضور همیشه در صحنه مردم آذربایجان باید جاودانه و در همه عرصه ها صورت بگیرد، ادامه داد: مردم تبریز و آذربایجان همیشه پیشتاز و پیشرو بوده اند و در هشتم دی ماه سال 88 نیز جهت اطاعت از ولایت و حمایت از انقلاب قیام کردند و فردای قیام آنها، حماسه عظیم نهم دی در سراسر کشور رقم خورد.

وی، به رصد اتفاقات کشور توسط دشمنان اسلام و ایران اسلامی اشاره کرده و بیان کرد: در هر زمانی که مردم حضوری پر شور و موثر در صحنه های گوناگون داشته اند، دشمن مجبور به عقب نشینی شده است.

امام جمعه مردم شهرستان سراب با بیان این که دشمن منتظر فرصتی است که مردم در صحنه نباشند، تصریح کرد: در صورتی که مردم در صحنه نباشند و آشکارا از امامت و ولایت دفاع نکنند، باید فاتحه انقلاب و اسلام را خواند و در این صورت است که ما به درد و بلایی دچار می شویم که مردم کوفه دچار شدند و پشت امام خود را خالی کردند.

وی در ادامه به فتنه سال 88 اشاره و اظهار کرد: فتنه ای که در سال 88 اتفاق افتاد بزرگترین فتنه در تاریخ انقلاب بود و عوامل آن هیچ وقت نمی توانند ظلمی که در حق نظام و مردم کشور انجام دادند را جبران کنند و گناه سران فتنه بخشودنی نیست.

وی انواع تحریم ها و تهدیدها علیه جمهوری اسلامی ایران را بعد از سال 88 علیه کشور را دست مایه ای دانست که فتنه گران در اختیار دشمنان کشور قرار دادند، خاطرنشان کرد: مردم مثل همیشه با بصیرت و آگاهی در صحنه حضور داشته باشند و نقشه های شوم دشمنان نظام را در هم بشکنند.

حجت الاسلام اکرمی در پایان از مقام معظم رهبری نیز به دلیل موافقت نکردن با انتقال آیت الله شبستری، نماینده ولی فقیه در استان تشکر کرده و گفت: آیت الله شبستری هدیه ای برای استان می باشند و همچنین استادی بزرگ، سیاست مداری قوی و پدری دلسوز برای استان که موجب خیر و برکت در آذربایجان شرقی هستند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha