یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خبر گزاری حوزه

بستر گفتگو در کشور ما بسیار حاصل خیز بوده و ما به خدای رحیمی معتقدیم که به ما اُمید و نیروی زندگی در کنار هم را می بخشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از روزنامه اُسرواتوره رومانو، رهبران ادیان پاکستان در یک گردهمائی که به همت شورای گفتگوی بین ادیان این کشور در شهر لاهور به منظور اعتلای صلح و تسامح برگزار گردید با صدور پیامی ابراز امیدواری کردند که سال 2014، سال صلح و آشتی برای کشور باشد.

مفتی محمد عاشق حسین رییس مدرسه دینی لاهور تصریح کرد که جلسات بین ادیان «به رشد احترام متقابل و شکوفائی پاکستان کمک می نماید».

مونسینیور سباستین شاو سراسقف لاهور در مصاحبه با خبرگزاری فیدس گفت: «تاثیر گفتگو این است که ما را به هم نزدیک و ترس و سوءظن را از بین می برد. بستر گفتگو در کشور ما بسیار حاصل خیز بوده و ما به خدای رحیمی معتقدیم که به ما اُمید و نیروی زندگی در کنار هم را می بخشد. شنیدن دعا برای صلح که از کلیساها، مساجد، معابد هندو و سیک بلند می شود زیباست و این در ایجاد فضای هارمونی در کشور موثر می باشد. نور خداوند ظلمت قلبها را رفع و اُمید برای صلح را به ارمغان آورد».

سهیل احمد رضا از رهبران دینی مسلمان و رییس جامعه جوانان منهاج القران هم ابراز امیدواری کرد که «سال 2014، سال صلح پایدار در پاکستان باشد».

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha