دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024

مهندس مددی, مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی و حجت الاسلام موسوی معاونت تأمین اجتماعی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه, صبح امروز با آیت الله العظمی مکارم شیرازی دیدار کردند.

به گزارش مرکز خبر حوزه, در این دیدار آیت الله العظمی مکارم شیرازی, با تقدیر از زحمات سازمان تأمین اجتماعی در رفع نیازمندیهای درمانی و بازنشستگی افراد تحت پوشش خود اظهار داشتند: اساس بیمه, خواه بیمه تجاری و یا تأمین اجتماعی از نظر اسلام قابل قبول است و سازمان تأمین اجتماعی بسیاری از نگرانی‌های مردم را در آینده از بین برده است.

معظم له با انتقاد از عدم اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مناسب در سطح جامعه در زمینه تأمین اجتماعی, خواستار ارائه راه کارهای مناسب جهت فراگیر شدن تأمین اجتماعی در میان اقشار مختلف مردم و نیز توسعه ارائه خدمات بیمه‌ای گردیدند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام موسوی, معاون تأمین اجتماعی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ضمن تأکید بر نیاز این سازمان بر رهنمودها  و حمایت‌های آیات عظام گفت: سازمان تأمین اجتماعی, سازمانی عمومی و غیر دولتی است که با سرمایه مردم اداره می‌شود و مردم در مقابل پرداخت حق بیمه خود از هیجده نوع خدمات بیمه‌ای برخوردار می‌شوند.

وی در ادامه از تأسیس بیمارستان سازمان تأمین اجتماعی در قم خبر داد و گفت: قریب سی میلیون نفر تحت پوشش این سازمان می‌باشند و تا اسفند 84, 45360 نفر از طلاب و روحانیون که با خانواده‌های خود حدود 200000 نفر را تشکیل می‌دهند تحت پوشش این سازمان قرار گرفته‌اند.

هم‌چنین مهندس مددی, مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی کشور, با تأکید بر لزوم همکاری دولت در تأمین منابع این سازمان, از رویکرد جدید سازمان برای پوشش افراد بیشتری از جامعه خبر داد و گفت: 1100000 (یک میلیون و صد هزار) خانوار ایرانی تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند که در سطح کشور با 76 بیمارستان, 270 درمانگاه و کلینیک تخصصی فعال جهت خدمات دهی به بیماران تحت پوشش فعالیت می‌کنند.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha