دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ |۱۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 27, 2024

اگر جامعه‌ای در تعلیم و تربیت کمبود نداشته باشد می‌توان گفت در سایر جهات هم کمبود و نقصان نخواهد داشت.

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در دیدار جمعی از اساتید و مربیان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام این مطلب, ترویج و توسعه تعلیم و تربیت را از اهم مسائل در جامعه دانستند و تصریح کردند: مردم باید معالم دین خود را یاد بگیرند, اخلاقیات و معنویات را کامل کنند و اسباب تقرب بیشتر به خداوند متعال را فراهم نمایند, زیرا جامعه با اخلاق و فضیلت آراسته می‌شود و هیچ روشی بالاتر از ذخیره‌هایی که در اختیار شیعه برای سعادت بشر وجود دارد, نیست.

ایشان خاطرنشان کردند: اگر جامعه‌ای در جهت تعلیم و تربیت کمبود نداشته باشد در سایر جهات نیز نقصان نخواهد داشت و در دین اسلام تعلیم و تربیت از عبادات بزرگ است و هیچ عبادتی به فضیلت آن نمی‌رسد.

به گزارش مرکز خبر حوزه, معظم له تعلیم و تربیت را غنیمتی برای مربیان و اساتید دانسته و اضافه کردند: باید برای این شغل اعتبار قائل بود و با استفاده از فرصت فراهم شده کسانی را که جهت تعلیم و تربیت در اختیار شما قرار دارند به گونه‌ای تربیت کنید که موجب رضایت امام زمان (عج) شود.

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی تأکید کردند: مقاومت در برابر غرب گرایی و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام, موجب رضایت امام زمان (عج) است.

معظم له با اشاره به مسئله انرژی هسته‌ای و لزوم الگو قرار دادن امام حسین علیه السلام یادآور شد: نباید ذلت پذیر باشیم بلکه شیعه قوی و قدرتمند است و به عزت اسلامی خود افتخار می‌کند.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha