چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024

در حاشیه بیستمین گردهمایی ائمه جمعه سراسر کشور در مصلای تهران، نمایشگاهی برای معرفی فعالیت‌های دفاتر ائمه جمعه برپا شد.

مسئول برگزاری این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار مرکز خبر حوزه گفت: دفاتر نمایندگی ولی فقیه در تمام استان ها به جز استان های قم، فارس و خوزستان در این نمایشگاه مشارکت کرده اند.
حجت الاسلام محمود سیاح هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی فعالیت ها و اقدامات دفاتر ائمه جمعه دانست و گفت: ائمه جمعه و کارکنان دفاتر آنها می توانند از ابتکارات و نوآوری های یکدیگر در این نمایشگاه بهره مند شوند.
وی خاطر نشان کرد: بازدید از این نمایشگاه گواه این است که با کمترین امکانات می توان به کارهای بزرگ دینی و فرهنگی دست زد.
مسئول برگزاری نمایشگاه گفت: فعالیت های قرآنی، خلاقیت ستادهای برگزاری نماز جمعه در جذب جوانان و فعالیت شوراهای فرهنگ عمومی از جمله کارهای دفاتر ائمه جمعه است که در این نمایشگاه منعکس شده است.
وی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در این سطح برای نخستین بار گفت: تنها 20 درصد از فعالیت دفاتر ائمه جمعه و شاید کمتر از این مقدار در این نمایشگاه عرضه شده است.
حجت الاسلام سیاح به بررسی کارکرد و فعالیت غرفه ها در حین برگزاری نمایشگاه اشاره و اعلام کرد: در پایان؛ غرفه ممتاز معرفی و از دست اندرکاران آن قدردانی می شود.
وی فعالیت برخی از غرفه ها همچون غرفه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، موسسه روایت سیره شهدا و بنیاد بین المللی غدیر را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: این کار با هدف تنوع سازی در امر برگزاری نمایشگاه انجام گرفته است.
خاطر نشان می شود، این نمایشگاه تا مراسم اختتامییه بیستمین گردهمایی ائمه جمعه سراسر کشور در روز چهارشنبه 24 مهرماه برپا می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha