سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024

مدیر موسسه نورالثقلین آمریکا گفت: اتحاد و همدلی میان مسلمانان ضروری است و وقوع حوادث ناگوار در مدینه منوره و منطقه پاراچنار پاکستان، ضرورت این مسئله را بیش از گذشته روشن می‌کند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام غروی هندی، در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه غم‌انگیز مدینه منوره و منطقه پاراچنار پاکستان در حسینیه آیت‌الله‌ شیرازی مشهد، افزود: امروز جهان اسلام مورد تهاجم همه‌جانبه دشمنان و مستکبران قرار گرفته و هر کدام از کشورهای استعمارگر سعی می‌کنند بخشی از بلاد اسلامی را زیر سلطه خود درآورند.

وی بر اهمیت دوری از اختلاف و تفرقه تاکید کرد و گفت: وحدت و اتحاد، مبنای فقهی و عقلی دارد و کسانی که به سمت تفرقه می‌روند، دشمن درجه یک اسلام‌اند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام مهری‌پور از فضلای حوزه علمیه خراسان به بیان فضایل و کرامات ائمه اطهار (ع) پرداخت و گفت: برتری اهل‌بیت (ع) بر صحابه بر همگان آشکار است و این مسئله یک واقعیت انکارناپذیر است، اما نباید موجب تفرقه شود.

وی تصریح کرد: ده‌ها منبع و شخصیت برجسته اهل‌سنت به برتری و فضیلت امیرالمومنین (ع) اعتراف کرده‌اند.

حجت‌الاسلام مهری‌پور در پایان اظهار داشت: اقتدار کنونی جهان تشیع مدیون خون امام حسین (ع) و شهدای انقلاب اسلامی است و با این خون‌ها، درخت تنومند تشیع روز به روز پربارتر خواهد شد.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha