سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
نورالثقلین

حوزه/ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان لرستان از فعالیت ۱۰۶ کانون نورالثقلین در مساجد و اماکن تبلیغی این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد ولی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این خبر گفت: از تعداد ۱۰۶ کانون نورالثقلین استان، ۲۵ کانون تبلیغی امسال به کانون های نورالثقلین اضافه شده اند.

وی با اشاره به این که کانون های نورالثقلین با هدف آموزش مباحث قرآنی و احکام شرعی برای مخاطبان مناطق شهری و روستایی راه اندازی شده اند، افزود: آموزش حفظ، تفسیر و ترجمه قرآن کریم، اصول، عقاید، صوت ولحن، آموزش نهج البلاغه و همچنین آموزش مبانی احکام از جمله فعالیت های کانون های نورالثقلین است.

مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد با بیان اینکه کانون های نورالثقلین با حضور روحانیون و مبلغان در مساجد، خانه های عالم و اماکن تبلیغی فعالیت می کنند، تصریح کرد: روحانیون و مبلغان با مشارکت مردم تلاش می کنند آموزه های قرآنی و مذهبی را در بین مخاطبان به ویژه جوانان تبلیغ، ترویج و نهادینه کنند.

حجت الاسلام ولی پور، انس با قرآن و آموزه های قرآنی را راهکاری موثر برای مقابله با مشکلات امروز جامعه دانست و خاطر نشان کرد: مخاطبان با فعالیت روزانه کانون های نورالثقلین علاوه بر انس با قرآن، با آموزه های این کتاب الهی آشنا خواهند شد و آنها را در زندگی روزانه خود بکار می گیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha