چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024

جشنواره تجلیل از برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران، امروز، با حضور آیت‌الله مؤمن و مدیران حوزوی، در سالن اجتماعات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی قم برگزار شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی معاون آموزشی حوزه های علمیه خواهران، در این جشنواره گفت: برگزاری این جشنواره سبب شناسایی نفرات برتر می‌شود و افراد برتر ضمن معرفی به جامعه، الگویی برای دیگران می‌باشند و این امر مسئولیت نفرات در سطح جامعه را بیشتر می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین قندی معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران هم در این مراسم اظهار داشت: کسانی که به عنوان نفرات برتر انتخاب و معرفی می شوند، باید به آموخته های خود عمل کنند و آن را در سطح جامعه نشر و ترویج دهند.

وی افزود: امروز برای نشر آموزه های دینی نیازمند تبلیغ هستیم زیرا دنیا تشنه معارف اسلام است و تبلیغات ما می‌تواند بسیار اثربخش باشد.

آقای خالقی معاون پژوهشی حوزه های علمیه خواهران نیز در این جشنواره گفت: باید سطح آموزش طلاب به گونه‌ای باشد که در مقابل جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمن، توانایی مقابله را داشته باشند.

خانم مریم الهی‌پور دبیر جشنواره انتخاب برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران هم در این مراسم بیان داشت: هدف ما از برگزاری این جشنواره مشخص نمودن بازخورد فعالیت های حوزه های علمیه خواهران بود، تا بتوانیم با انتخاب نفرات برتر، با همت مضاعف در راه خدمت به جامعه گام برداریم.

خانم علاّسوند، عضو هیئت علمی دفتر مطالعات و تحقیقات زنان هم در این مراسم با بیان این که برتر شدن در مباحث علمی نیاز به تلاش و زحمت فراوان دارد، گفت: تمامی بزرگان عرصه علم، پس از الطاف خداوند، بر سر سفره خود نشسته اند و از استعداد وجودی خود نهایت استفاده را برده اند.

وی اظهار داشت: اگر براساس اصول اخلاقی در مسیر کسب علم گام برداریم، هیچ گاه مسیر صحیح و نقشه راه را گم نخواهیم کرد.

خاطر نشان می‌شود، در این جشنواره از 140 نفر از برترین‌های حوزه های علمیه خواهران، با اهداء لوح تقدیر و جوایزی تجلیل به عمل آمد.

اخبار تکمیلی تا ساعاتی دیگر منتشر می‌شود.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha