دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان با بیان این که نباید درحراست از نظام اسلامی غفلت داشته باشیم، گفت: سر سوزنی از آرمان های امام و شهدا کوتاه نمی آییم و به آنها پشت پا نمی زنیم.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان، عصر امروز طی سخنانی در اولین همایش علمی- کاربردی مبلغان جانباز که در سالن اجتماعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: دشمنان برای نابودی نظام اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده و نمی کنند .

وی افزود: دشمن بهتر از ما فهمیده است که رمز موفقیت و پایداری انقلاب اسلامی ، وجود ولایت فقیه است و لذا در جنگ نرم ، این ستون مستحکم نظام را هدف گرفته است.

*دشمنان ناکام مانده اند

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: در فتنه ها تمرکز دشمن بر تخریب اصل اسلام ناب و ولایت فقیه است که به لطف الهی تاکنون در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام مانده اند.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان همچنین با تاکید بر لزوم تبلیغ مناسب و بصیرت افزایی نسل جوان از سوی مبلغان جانباز، خاطر نشان کرد: شک نکنیم که چشم همه مستضعفان و شیعیان دنیا به جمهوری اسلامی ایران است ؛ البته این را هم نباید نادیده بگیریم که عداوت و کینه دشمن صد برابر شده است؛ بنابر این باید همواره آماده و هوشیار باشیم.

*امام معادلات دشمن را به هم ریخت

وی با بیان این که امام راحل با طرح اسلام ناب همه معادلات دشمنان را در عصر حاضر به هم ریخت ، ابراز داشت: امروز مساله ما و دشمن مربوط به بحث مرگ و زندگی می شود و به همین خاطر دشمن حیات خود را در مرگ ما می بیند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: در شرایطی که ما در لیله القدر تاریخ اسلام هستیم ،نباید سر سوزنی در حراست از نظام اسلامی غفلت داشته باشیم و خدای ناکرده از آرمان های امام (ره) و شهدا کوتاه آمده و یا به آنهاپشت پا بزنیم.

* روحانیون جانباز، پیشگامان بصیرت افزایی

وی با اشاره به این که طلاب و روحانیون جانباز ، پیشگامان عرصه بصیرت افزایی در جامعه هستند، تصریح کرد: نقش روحانیت در نهضت و ایثارگری در راه انقلاب به گونه ای است که بنا بر آمار رسمی، از روحانیت دست کم 12 برابر میانگین جامعه شهید تقدیم انقلاب شده است، ضمن آن که پدران روحانی  6برابر  متوسط جامعه فرزندان شهید خود را تقدیم انقلاب کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha