دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024

جانشين معاون پژوهش حوزه علميه اصفهان از برگزاری 100 برنامه پژوهشی در هفته پژوهش در مدارس علمیه استان اصفهان خبر داد.

به گزارش مرکز خبر حوزه حجت‌الاسلام و المسلمين محمدعلی اشجع، ابراز داشت: حضور فعال در نمايشگاه فناوری و تحقيقات اصفهان و برگزاری نشست‌ها و جلسات تخصصی از مهم‌ترين برنامه‌های اين معاونت در هفته پژوهش بوده است.

 وی افزود: در اين هفته مدارس علميه اصفهان اقدام به برگزاری برنامه‌های علمی و پژوهشی متعددی كردند.

 حجت‌الاسلام و المسلمین اشجع بیان داشت: در اين هفته 20 مدرسه علميه اصفهان به معرفی و تجليل از چهره‌های شاخص پژوهش همان مدرسه اقدام كردند.

 وی برگزاری جلسات نقد كتاب، مسابقه عاشوراپژوهی و مسابقات كتابخوانی را از ديگر برنامه‌های اين هفته برشمرد و اظهار داشت: اين برنامه‌ها در 10 مدرسه علميه اصفهان برگزار شد.

 جانشين معاون پژوهش مركز مديريت حوزه علميه اصفهان همچنین گفت: 30 مدرسه اصفهان اقدام به برگزاری نمايشگاه‌های محصولات پژوهشی همان مدارس در مدارس خود كردند.

 وی اضافه كرد: در اين هفته مسابقات علمی و درسی به صورت روزانه در 15 مدرسه علميه برگزار شد كه طی آن طلاب موظف بودند جواب سؤال‌های علمی مطرح شده را به صورت روزانه به معاونان پژوهشی همان مدرسه تحويل دهند و به نفرات برتر جوايزی اهدا شد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین اشجع یادآور شد: فراخوان مقاله‌نويسی در موضوعات مختلف به انتخاب مدارس از ديگر برنامه‌های اين هفته بود كه در 14 مدرسه علميه برگزار شد.

 وی در خاتمه ابراز داشت: در اين هفته 20 سخنرانی و كلاس در زمينه تحقيق و پژوهش در مدارس اصفهان برگزار شد كه به نفرات شركت كننده در اين برنامه‌ها بسته‌های پژوهشی اهدا شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha