جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

غرفه مؤسسه بهداشت معنوی در بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، جدیدترین آثار علمی این مؤسسه که در نقد فرقه های نوظهور باشد را به بازدیدکنندگان ارائه می کند.

"امیرعباس مظاهری سیف" مدیر غرفه مؤسسه بهداشت معنوی در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه مستقر در این نمایشگاه، در خصوص ارائه خدمات این غرفه به بازدیدکنندگان، اظهار داشت: غرفه مؤسسه بهداشت معنوی در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، از سه بخش تابلو مقاله، کارشناسان پاسخ گو و همچنین ارائه و فروش محصولات تشکیل شده است.

وی در خصوص بخش تابلو مقاله، گفت: کارشناسان مؤسسه بهداشت معنوی علاوه بر فعالیت و ارائه خدمات در بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در بخش ویژه عرفان های نوظهور نمایشگاه نیز فعالیت داشته و در آن، تابلو مقاله های علمی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند که در هر تابلو به نقد یکی از گروه های فعال در زمینه عرفان های کاذب پرداخته شده است.

مسئول غرفه مؤسسه بهداشت معنوی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، افزود: در بخش تابلو مقاله، از تناقض ها و گفت وگو های متناقض فرقه های انحرافی و عرفان های کاذب با یکدیگر بهره برده شده و برای مثال تابلوهای ویژه اوشو که در آخر یکی از کتاب هاش می گوید من پاسخ گوی حرف های دیروزم نیستم به نمایش در آمده است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش پاسخ به سؤالات بازدیدکنندگان بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، از حضور کارشناسان در زمینه های مختلف عرفان های کاذب و فرقه های انحرافی استفاده کردیم تا آن ها بتوانند به همه سؤالات در این زمینه پاسخ دهند؛ مثلا ا گر متخصصین عرفان غربی داشته باشیم، از متخصصین عرفان شرقی نیز استفاده می کنیم.

"مظاهری سیف" در خصوص ارائه آخرین محصولات و تولیدات علمی مؤسسه بهداشت معنوی به بازدیدکنندگان بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، گفت: آخرین کتب منتشر شده در مؤسسه بهداشت معنوی و همچنین نرم افزارهای مرتبط با فرقه های مختلف انحرافی و عرفان های کاذب در غرفه این مؤسسه در بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به بازدیدکنندگان ارائه می شود.

وی افزود: از میان کتب ارائه شده در غرفه مؤسسه بهداشت معنوی،‌ 29عنوان کتاب چاپ سال 90 و 16عنوان چاپ سال 91 و همچنین اولین سالنامه مراغبه که هشدارهای ویژه عرفان های کاذب در آن آمده است،‌ وجود دارد.

مسئول غرفه مؤسسه بهداشت معنوی در نمایشگاه قرآن یادآور شد: نرم افزاری با عنوان "حقیقت" که 4شماره از آن به همت کارشناسان مؤسسه بهداشت معنوی تولید و هر کدام غریب به 20ساعت فیلم تصویری، فایل مکتوب، تعدادی فایل صوتی و تعدادی مقالات علمی را شامل می شود، در غرفه این مؤسسه در بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عرضه می شود.

وی خاطرنشان کرد: بحث روشنگری هم داریم،‌ به این ترتیب که چون خیلی از بازدیدکنندگان غرفه مؤسسه بهداشت معنوی با کتاب هایی رو به رو می شوند که نقد عرفان های کاذب و فرقه های نوظهور است، و از طرفی به دلیل این که شاید تا کنون نمی دانستند به این فرقه های نوظهور که با تابلوی عرفان فعالیت می کنند نقد وارد است، با مسئول غرفه شروع به بحث کرده و به این ترتیب اطلاعات لازم در اختیار آن ها قرار می گیرد.

"مظاهری سیف" در پایان گفت:‌ از دیگر خدمات ارائه شده مؤسسه بهداشت معنوی در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، برگزاری نشست های علمی-تخصصی با همکاری بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است که با موضوع فرقه های نوظهور و عرفان های کاذب برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام 29/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha