جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024

زمانی که کسی از من می پرسد که همسرم اجازه شرکت در راهپیمایی روز قدس را نمی دهد، چه کنم؟ می گویم که امروز با توجه به شرایط حاضر، شرکت در راهپیمایی روز قدس، وجوب شرعی دارد و همسرتان نمی تواند مانع شما شود؛ این عمل مبارزه موثر با اسراییل است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله مکارم شیرازی، صبح امروز، 24 مردادماه، در دیدار اعضای ستاد انتفاضه و قدس، اظهار داشتند: ابتکار روز جهانی قدس، ابتکاری مهم و سرنوشت ساز در تاریخ اسلام است.

ایشان ادامه دادند: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و مطرح شدن روز جهانی قدس و گرفتن رنگ و بوی اسلامی در عرصه مقاومت، امروز رژیم صهیونیستی در موضع ضعف قرار گرفته و جریان مقاومت فلسطین قدرتمند به مبارزه ادامه می دهد.

این مرجع تقلید با تاکید بر این که اگر جریان اسلامی در مقاومت فلسطین وجود نداشت، امروز حزب الله نمی توانست به رژیم صهیونیستی ضربه وارد کند، افزودند: روز قدس باید در میان مسلمانان و افراد آزاده جهان به روز اعتراض همگانی علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی تبدیل شود.

*راهیمایی روز قدس؛ تاثیرگذارترین راه مقابله با اسراییل جهان‌خوار

ایشان تاکید کردند: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس کم هزینه ترین ، ولی گسترده ترین و تاثیرگذارترین راه مقابله با اسراییل جهان‌خوار است.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی  یادآورشدند: همه مسلمانان از هر مذهبی می بایست در این راهپیمایی شرکت کرده و فریاد خود را بلند کنند.

ایشان با تاکید بر این که در حال حاضر شرکت در راهپیمایی روز قدس وجوب شرعی دارد، افزودند: زمانی که کسی از من می پرسد که همسرم اجازه شرکت در راهپیمایی روز قدس را نمی دهد، چه کنم؟ می گویم که امروز با توجه به شرایط حاضر، شرکت در راهپیمایی روز قدس وجوب شرعی دارد و همسرتان نمی تواند مانع شما شود؛ این عمل مبارزه موثر با اسراییل است.

*همه را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت می کنم

این مرجع تقلید با تاکید بر این که بنده خود در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنم، ابراز داشتند: همه مردم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت می کنم و عقیده دارم از جمله مسائلی که می تواند در ماه مبارک رمضان موجب تقرب بسوی خدا شود، شرکت در این راهپیمایی است و همه می توانند از مواهب آن بهره مند شوند.

ایشان خاطر نشان کردند: امروز دیگر ماهیت رژیم صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست؛ زور گویی،‌ غاصب بودن، تجاوز گری و ... از مسایلی است که همگان در رابطه با اسراییل می دانند.

*فشار آورندگان بر سوریه قبر خود را می کنند

معظم له در ادامه با تاکید بر این که اگر رژیم صهیونیستی بر منطقه مسلط شود، مسلمانان گرفتار می شوند، تصریح کردند: چقدر نادان هستند کسانی که در مسئله سوریه به اسراییل و آمریکا کمک می کنند و نمی دانند که فشار بر سوریه، مقدمه فشار بر خود آن‌ها در آینده است.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی خاطرنشان کردند: سران کشور های اسلامی که این گونه رفتار می کنند،  قبر خود را با دستانشان می کنند.

ایشان با بیان این که ما نسبت به این که باید در سوریه اصلاحاتی صورت بگیرد شکی نداریم،‌ همچنین شک نداریم که برخورد با سوریه، حرکتی اسراییلی است و همین که حاضر به هیچ نوع گفتگو و مذاکره ای نیستند، گواه این مطلب است.

*تاثیر بین المللی روز قدس

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پایان خاطرنشان کردند: بزرگداشت روز قدس بسیار مهم است و هرچه گستره آن در عرصه بین المللی بیشتر شود، نتیجه آن نیز بیشتر می شود.

در ابتدای این دیدار، سردار رمضان شریف، رییس ستاد انتفاضه و قدس و حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی‌طالب(ع)، گزارشی از برنامه ها و فعالیت های ستاد انتفاضه و قدس را ارائه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha