شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024

آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه، با ارسال پیام به مراجع، علما و شخصیت های دینی و مذهبی جهان، عید سعید فطر را تبریک گفت و وحدت و همبستگی اسلامی را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این پیام برای نزدیک به 60 نفر از شخصیت های برجسته دینی در جهان اسلام در مصر، ترکیه، سوریه، عمان، عراق، روسیه، آلمان، نیجریه، کویت، لبنان، تونس، بحرین، قطر، میانمار، بلاروس و ... ارسال شد.

ترجمه متن کامل پیام مدیر حوزه های علمیه که به زبان عربی صادر شده، به این شرح است:

بهترین و صمیمانه ترین تبریکات را به مناسبت عید سعید فطر به شما تقدیم می­کنم.

بی تردید این عید، عید شادمانی و شکرگزاری بندگان پس از ماه بندگی خداوند سبحان است، ماهی که موجب تقویت روحیه عبادت و معنویت در جهان اسلام است. امیدوارم این ماه همچنان موجب برادری و مهربانی و دوستی میان مسلمانان و موجب وحدت آنها در برابر دشمنان اسلام باشد.

در این روزهای بحرانی، امت اسلام نیاز به وحدت و همبستگی بیشتری دارد و این امر محقق نمی­شود مگر با وحدت صفوف مسلمانان و مجاهدت فراوان آنها.  ما در ایران اسلامی برای جلوگیری از تفرقه میان مسلمانان، دست یاری و وحدت به سوی تمام مسلمانان جهان و شما دراز می­کنیم.

از خداوند عزوجل می­خواهم که روزه داری و عبادات و اعمال ما و شما و تمام امت اسلام را بپذیرد که او شنوا و اجابت کننده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha