جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024

گردهمایی هیئات مذهبی استان قم در آستانه ماه محرم، در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم، دوشنبه شب 22 آبان در گردهمایی هیئات مذهبی استان قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به اهمیت نقش مسئولان و گردانندگان هیأت های مذهبی گفت: پیامبر اکرم(ص) فرمودند "هر کجا مجلسی برپا شود که در آن مجلس فضایل محمد و آل محمد(ص) ذکر می شود جمع کثیری از فرشتگان و ملائکه آسمان پایین می آیند و در جمع آنها شرکت می کنند و به این فضایل گوش می کنند، وقتی که این فرشتگان به آسمان می روند فرشتگان دیگر به سراغ آنها می آیند و می گویند شما کجا بودید که عجیب معطر هستید آنها نیز می گویند: ما در مجالس اهل بیت(ع) شرکت کردیم و این بوی عطر به واسطه هم نشینی ما با کسانی که در آن مجلس شرکت کردند".

حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری خاطرنشان کرد: جایگاه عزاداران حسینی بسیار بالاست و باید قدر نعمتی از اهل بیت(ع) به آنان رسیده و مدال افتخاری که بر سینه آنها زده شده را بدانند.

وی تاکید کرد: باید برنامه ریزی مسئولان هیأت های مذهبی به سمت تربیت نیروهای شرکت کننده در محافل و مجالس به سمت تربیت اهل بیتی باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم با تاکید بر این که باید برنامه هایی که منجر به تربیت می شود را تقویت کرد، ابراز داشت: در هر مقطع زمانی و مکانی جریان حق و باطل در مقابل هم است و اگر ندانیم که در سرتاسر جهان اردوگاه ستم چه می کند، امام حسین(ع) مهر تایید بر این عزاداری نخواهد زد.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از مقام معظم رهبری و نظام اسلامی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب امروز اردوگاه استکبار را بیچاره کرده است؛ امروز اگر ما برای امام حسین(ع) سینه می زنیم باید در راستای حمایت از رهبری انقلاب و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha