یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

دومین دوره آموزش روایتگری با نام طلبه شهید فهیمه سیاری ویژه خواهران در مرکز شهید آیت الله سعیدی برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دراین دوره که به مدت 3 روز و به صورت فشرده برگزار شد ، از اساتیدی چون سردار نطاق پور ، سردار شکاری و حجت الاسلام و المسلمین جوشقانیان استفاده شد.

مسئول برگزاری دوره ،هدف از برگزاری این دوره را پرورش و تربیت راویان فتح در راستای ترویج فرهنگ شهداء ودفاع مقدس در جامعه ، ارتقای سطح دانش ، بینش و معرفت راویان نسبت به امر روایت گری و مسائل دفاع مقدس ، نهادینه سازی بیان و تحلیل وقایع دفاع مقدس به سبک علمی و به شکل صحیح دربین راویان و ارائه توسط راویان به مخاطبین ، پیشگیری از تحریف وقایع دفاع مقدس و انتقال صحیح فرهنگ ایثار و شهادت به نسل حاضر و آیندگان بیان کرد.

مجتبی سیاری در پاسخ به این سوال که دلیل نام گذاری دوره به نام شهیده فهیمه سیاری چه بوده است ؟ گفت : طلبه شهیده فهیمه سیاری شهیده سال حوزه های علمیه قم می باشد و تولد و شهادت این شهیده بزرگوار مصادف با ماه محرم است .

بر اساس اعلام روابظ عمومی سپاه وی گفت: شهیده سیاری ، طلبه قم و مبلغه بوده که برای تبلیغ و تدریس بنا به درخواست آموزش و پرورش کردستان ، به غرب کشور اعزام شده بود و به دست گروه های ضدانقلاب کردستان در جاده سقز – بانه بر اثر اصابت گلوله درتاریخ 12 آذر 59 به درجه رفیع شهادت نائل شد. و در واقع تبلیغ و روایتگری ارتباط زیادی باهم دارند و می توانند دریک راستا و به دنبال یک هدف واحد باشند .

.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha