جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی کلباسی، خلق حماسه سیاسی را تکلیف دینی و ملی عنوان کرد و گفت: بهترن راه غلبه بر تحریم ها و دفاع از نظام، حضور در پای صندوق های رای است.

رییس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، بر لزوم مشارکت گسترده و حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخابات سد محکم و استواری در برابر طمع و  زیاده خواهی های دشمنان نظام اسلامی است .

وی یادآور شد: هر کسی که عِرق دینی و ملی دارد، باید در پای صندوق های رای حضور یابد؛ چرا  که  کمترین اثر حضور در پای صندوق های رای  مایوس ساختن دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین کلباسی با اشاره به شرایط فعلی کشور و تحریم های دشمنان، تاکید کرد: بهترن راه غلبه بر تحریم ها و دفاع از نظام اسلامی، حضور در پای صندوق های رای است  .

وی یادآور شد: در شرایط فعلی با توجه به مشکلات اقتصادی جامعه، انتخابات روز  24خرداد از حساسیت فوق العادی برخوردار است .

وی خاطرنشان کرد: برای این که مملکت خود را حفظ و دشمنان احساس نکنند که شکافی بین مردم و نظام وجود دارد و به دنبال حوادثی مانند سوریه و عراق در ایران باشند، حضور در انتخابات و خلق حماسه سیاسی تکلیف دینی و ملی است.

رییس مرکز تخصصی مهدویت حوزه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره شاخص های اصلح، گفت: رئیس جمهوری آینده باید از افراد لایق و دلسوز و متعهد برای اجرای برنامه های خود استفاده کند.

حجت الاسلام والمسلمین کلباسی یادآور شد: رئیس جمهوری آینده باید کشور را از غلتیدن در تنگناهای سیاسی و اقتصادی برهاند و به دنبال پیشرفت و تعالی ایران اسلامی باشد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha