یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

سامانه وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران، همزمان با ماه مبارک رمضان، ختم قرآن کریم را در قالب طرح «یک گنج» برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمدتقی جلیلی، مدیر پورتال جامع حوزه‌های علمیه خواهران با اعلام این خبر گفت: در این طرح هر یک از کاربران وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران، تلاوت یک جزء از قرآن کریم را تقبل و این اقدام خود را از طریق وبلاگ http://1ganj.womenhc.com  ثبت می‌کنند.

وی افزود: کاربران وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران پس از قرائت هر جزو از قرآن کریم، پیامی که از این جزء از قرآن کریم را دریافت کرده‌اند، در بخش «ثبت پیام» وبلاگ ثبت می‌کنند و در طول ماه مبارک رمضان، این پیام‌ها در همان وبلاگ با نام ارسال‌کننده منتشر می‌شود.

مدیر پورتال جامع حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: در پایان ماه مبارک رمضان، گنجینه‌ای از پیام‌های دریافتی کاربران به اعضا و خوانندگان سامانه وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران (کوثربلاگ) تقدیم خواهد شد.

وی یادآور شد: علاوه بر نویسندگان و کاربران وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران، سایر کاربران اینترنتی نیز می‌توانند در این طرح معنوی شرکت کنند و پیام‌های دریافتی از هر جزو قرآن کریم را در این وبلاگ ثبت کنند.

جلیلی با بیان این که سامانه کوثربلاگ هرساله با فرارسیدن ماه مبارک رمضان طرح ختم دسته‌جمعی قرآن کریم را برگزار می‌کند، اضافه کرد: طرح ختم دسته‌جمعی قرآن کریم با هدف گسترش فرهنگ قرآنی در فضای مجازی به اجرا درمی‌آید.

مدیر پورتال جامع حوزه‌های علمیه خواهران افزود: علاقه‌مندان به بازدید از این وبلاگ‌ها می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.womenhc.com  مراجعه کنند.

براساس اعلام روابط عمومی حوزه های خواهران، وی در پایان گفت: این وبلاگ‌ها از سوی مدارس علمیه خواهران، مدیریت‌های استانی و طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران مدیریت می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha