دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024

رئیس سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر 37 میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه ای این سازمان هستند که از این تعداد حدود 93 هزار نفر آنان طلاب سراسر کشور می باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید تقی نور بخش، امروز در نشستی با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، با ارائه آماری از بیمه شدگان تأمین اجتماعی، گفت: در حال حاضر 37  میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه ای این سازمان هستند که از این تعداد،‌ نزدیک به 4 میلون نفر جزو مستمری بگیران می‌باشند.

وی با اشاره به دهمین سال پوشش بیمه‌ای طلاب، ابراز داشت: از ده سال قبل، بر اساس قراردادی، تمامی ‌طلاب، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: در حال حاضر حدود 93 هزار نفر از طلاب سراسر کشور تحت پوشش بیمه هستند که با احتساب خانواده‌هایشان، این آمار به 260 هزار نفر می رسد.

نوربخش با بیان این که تمام تلاش ما این است که رسالت حاکیمت اسلامی را در خدمت‌رسانی به مردم، به خوبی ایفا نماییم، ‌افزود:‌ تلاش تأمین اجتماعی این است که یاری‌رسان مردم باشد.

وی در پایان، پوشش بیمه ای 170 قلم دارو و رفع محدودیت خدمات بیمه برای فرزند سوم به بعد را از خدمات سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد و گفت: هر چند امروز ایران اسلامی تحت تحریم‌های ظالمانه استکبار است،‌ ولی تلاش کرده ایم خللی در امور درمانی مردم ایجاد نشود که رایگان شدن داروهای بیماران خاص و صعب‌العلاج از جمله این تلاش هاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha