چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، از برگزاری نمایشگاه کتاب حوزه، با حضور ناشران بین المللی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید رسول موسوی ‌نژادیان، امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری نمایشگاه کتاب حوزه در قم خبر داد و اظهارداشت: امسال نیز همچون چند سال اخیر، نمایشگاه کتاب حوزه با حضور ناشران حوزوی در قم برگزار می گردد.

وی با اشاره به انجام مقدمات لازم برای برگزاری هرچه پربار برگزار کردن این نمایشگاه، گفت: تلاش می شود تا این نمایشگاه اواخر بهمن یا اوایل اسفندماه سال جاری در قم برگزارشود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، در خصوص علت معین نبودن زمان دقیق این نمایشگاه، ابراز داشت: با توجه به این که نمایشگاه با حضور ناشران بین المللی برگزار می گردد، لذا پس از هماهنگی زمان قطعی حضورناشران خارجی، زمان برپایی نمایشگاه اعلام خواهد شد.

موسوی نژادیان همچنین به برنامه های جانبی نمایشگاه کتاب استان قم اشاره کرد و ابراز داشت: برگزاری نشست های نقد کتاب با حضور کارشناسان از مهمترین برنامه های جنبی این نمایشگاه می باشد.

وی از ارائه کتب در این نمایشگاه با تخفیف 40 درصدی خبر داد و تصریح کرد: ناشران حاضر در این نمایشگاه موظف به عرضه کتب خود با تخفیف 20 درصد بوده و 20 درصد مابقی نیز در قالب بن کارت های تخفیف ارائه خواهد شد.

فعالیت هزار و 200 ناشر در قم

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم  در پایان خاطرنشان کرد:  یک هزار و 300 ناشر در قم با مجوز رسمی مشغول فعالیت هستند و بالغ بر200 ناشر نیز در نوبت کسب مجوز هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha